|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als jullie GRAVELAND op laten treden ben ik er hoe dan ook bij! |
|
Sorry, de line-up wordt binnenkort bekendgemaakt maar Graveland zit er helaas niet bij. Neemt niet weg dat het een moddervette line-up wordt! |
|
ja ja.. kom nu maar met namen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
NAMEN GRAAG, VETTE NAMEN |
|
Meest duistere en intense festivals Dit kan nog leuk worden. |
|
Black Veil Brides als headliner. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het 'Death' slaat op Death Metal? Duistere Death Metal? |
|
Dit ontbrak er al jaren aan in Nederland... Zeer benieuwd naar de line-up! Ik hoop op een goede mix tussen black/death en thrash zonder al te grote namen, geen hipster doom/sludge rotzooi of dingen die eindigen met core. Nifelheim als headliner! PS: Ik woonde vroeger vlakbij ('s-)Graveland. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zó hé. Boeiender |
|
1 februari start de kaartverkoop en zullen ook de namen bekend gemaakt worden! |
|
quote: Metal Méan dus. |
|
quote: dat is in Belgie en niet in Nederland Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En dat is al geweest. Verdorie, 2x mis. |
|
quote: Gewoon een setje darkrooms dus. Against God and Government |
|
quote: Het is 1 februari. Namen? Never have so many sacrificed so much for so few |
|
de Facebook pagina is al ten grave gedragen. |
|
(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
Facebook is natuurlijk onnoemelijk gay, maar het wordt wel spannend zo. Ik zit al ruim 21 uur zenuwachtig te F5-en. |
|
Weekje later allemaal dus blijkbaar. |
|
Van uitstel komt afstel... |
|
|
|
Duister en intens... Ik ben benieuwd! |
|
Herkauwen gaat heel natuurlijk voor jou of niet? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja hoor, geen probleem. Mocht jij er wel problemen mee hebben, is het wellicht raadzaam om een bezoekje aan de tandarts te brengen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |