|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gay Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niets te doen dit weekend zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Morgen 1,3 kg draadjesvlees maken in de slow cooker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoe laat kan er aangeschoven worden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, nee, we eten wat anders morgen. Na bereiding van het draadjesvlees moet de pan nog een nacht in de koelkast. Dat is beter voor de maak. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Pfff... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
usion? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je kon er op wachten natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ff wachten! Nog ff wachten! FUSION! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Waar woonde je ook alweer? Ik ga je opwachten zodat ik je loeihard voorbij kan knallen als jij met de racefiets naar buiten gaat. |
|
quote:Mijn nieuwe slot weegt 1,3 kilo. Smaakt wel een stukje minder lekker. Denk ik. |
|
Racefiets, over gay gesproken. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: fixed Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als afsluiter dit weekend de bus maar eens fesitvalklaar maken. Vooralsnog gaan we er vanuit dat het gaat lukken naar Duitsland te gaan als het testen geen roet in het eten gooit. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-07-2021 9:06] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Festival??? |
|
2 dagen Headbangers Open Air light. 30 km voor Wacken. Misschien bezoek ik de akker nog wel even als ik toch daar ben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: denk het niet vriend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: Ach sowas. Veel plezier!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |