|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De volgende nieuwe titels zullen voor het eerst verkrijgbaar zijn op Veneration: HEIDENLAND 'Stormvloek - Beschonken, kwaad en goddeloos' CD WIDDER 'First journey' tape CIRITH GORGOR / KJELD split 7" |
|
Omdat veel mensen me vragen of het al uitverkocht is: dat is het nog niet - de elektronische voorverkoop loopt nog tot drie uur voordat zaterdag de deuren opengaan! |
|
|
|
Zometeen!!!! |
|
Morgenavond! Ik ga maar twee bands zien, kwam ik achter. Is ook genoeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heel misschien dat ik morgen nog ff langskom. |
|
quote: Ik was erbij in België. Blasphemy stelde toen al niet veel meer voor. Ze waren maar met 3 man met Ace Gustapo op bas en zang. Rotting Christ was wel de band. En Immortal begon pas en ben ik later vanaf Heart of Winter muzikaal pas gaan waarderen. Het was wel 1 van de eerste Osmose Black metal tours. En een voorproefje wat 1994 nog ging brengen. Want ik nooit had verwacht dat Black Metal in 1994 & 1995 zo groot zou worden. Wat dat betreft sta ik nog altijd achter de visie die Quorthon toen er over had. Vanavond eens gaan kijken naar Rotting Christ. Wel weer 2 uren rijden, dus ik vertrek al extra laat. Want dan hoef ik me niet weer door al die ellendige matige support acts heen te werken! |
|
quote: Op die facebookpagina van RC staat: This weekend...Rotting Christ performs songs exclusivelly from their first 3 albums + demos in Holland & Belgium. Be prepared for a hellish old school Metal Massacre! En: 1989 - 1996 Dus ook spul van die derde full length, bedenk ik me, wat minder is. 1 liedje is zat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Setlist Rotting Christ: http://www.setlist.fm/setlist/rotting-christ/2015/lescalier-cafe-liege-belgium-6bcb526a.html |
|
Wtf, die eerste 2 nummer zeggen me werkelijk niets, nieuwer spul. De rest is vrij vet, jammer dat ze mijn favoriete nummer niet spelen, echt balen. edit: bedankt voor de link, Sadistic Sinner! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-04-2015 16:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ze speelden hem wel. Wat een show. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik had die band ervoor niet moeten kijken, toch jammer. Zonde ook, terwijl het misschien een prima band was. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is inderdaad de knaller song van Thy Mighty Contract dan ben ik met je eens! Inferno was niet heel erg spannend, ben toen even naar buiten gegaan! |
|
quote: Info? Osmose jaren inderdaad adembenemend! En nu gaan we vegen |
|
Hoe was Barathrum? Ik kon niet gaan. |
|
Barathrum was super. Fijn om eens een band te zien die niet echt op safe speelt. |
|
Ik vond Barathrum tegenvallen. Een beetje bezopen middelvingers opsteken en je eigen nummers niet eens meer kunnen spelen, nee dan had ik toch meer verwacht. |
|
quote: Geloof me, we mogen als publiek al blij zijn dat hij het hele optreden op zijn benen heeft kunnen staan haha. De band vond ik eigenlijk best strak en met Demonos' zang ging het ook nog wel. Blij met veel oude nummers en een lekker smerige show! |
|
Wat was nu die visie van Quorthon? En nu gaan we vegen |
|
Live cassette met een goeie opname van Dodenkrocht op Veneration Of The Dead 2015 is nu uit. Gelimiteerd tot 100 bedrukte cultsettes met groooooot uitklapboekje. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |