|
Auteur: |
|
|
Kon hier nog geen topic over vinden, leip showtje [Dit bericht is gewijzigd door Jan Albert op 27-01-2015 18:48] |
|
Wat is dat voor fleppieflyer? |
|
Dag later in Antwerpen aanwezig. |
|
|
|
Volgende week alweer! |
|
Morgen! |
|
00:00 afgelopen. Niet te doen. |
|
quote: hier wel te doen, maar leuk is anders, zeker doordeweeks. Met packages met 4 of meer bands moet je gewoon eerder beginnen of de eerste 2 bands niet zoveel speeltijd geven. Het is ook Willemeen, calculeer maar wat extra tijd. |
|
Ah mooi, gelukkig begint alles wat later. Achterlijke tijden van 7 uur beginnen met een concert... |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Ascension was niet best. Hamburgler was er wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ascencion was in Antwerpen echt ruk. Bölzer was wel episch. DEATH FUCKING METAL |
|
Ik vond Ascension wel prima eigenlijk. Beetje slordig af en toe (niet heel strak) en die zanger vond ik wat matig, maar na voorgaande bands eindelijk een fatsoenlijke pot muziek ipv random riffjes achter elkaar plakken zonder lijn en er op een willekeurig moment in een nummer mee kappen. Verder mooi avondje (in Arnhem) |
|
Bölzer was vet in Arnhem, Ascension zeer matig, al dan niet door geluidsproblemen, het was ook niet strak. |
|
quote: Ascencion vond ik vooral erg saai. Bölzer was super inderdaad. |
Index / Concerten |