|
Auteur: |
|
|
Is dat geen teken dat de bestanden nog niet helemaal gedownload zijn? Normaal gezien worden volledige bestanden toch vanzelf mp3s? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik zou audiogalaxy opnieuw opstarten en als dat niet werk de computer rebooten, audiogalaxy opnieuw opstarten en dan kijken of het is opgelost I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Dat zijn idd nog niet volledig gedownloade mp3's .. gewoon rustig afwachten en dan komt het wel. OF je moet je windows dir deleten .. werkt ook wel, is dat probleem er iig niet meer .. |
|
Ze zijn dus wel volledig want als ik ze draai in winamp hoor ik het volledige nr en audiogalaxy maakt geen aanstalten om de rest te downloaden (het betreft 3 nrs). Kan het zijn dat ze geen mp3 worden omdat ik ze tijdens het downloaden alvast ging luisteren? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
En als je nu gewoon de .temp weghaalt? heb je toch een mooie kant en klare mp3? (of is dat weer te simplistisch?) |
|
Hrm.. Ik weet wel dat je de het .temp gedeelte van de naam gewoon weg kunt laten en dat het dan gewoon .mp3 bestanden zijn.. {edit: morgan typte sneller, maar heeft dus wel gelijk) [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 02-06-2002 22:15] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Er staat .mp3 achter maar bij type staat TEMP-bestand Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
een voorbeeld van zo'n bestand is: Slayer - Black Magic.mp3.temp tenminste nu bij mij.. als je het .temp gedeelte weg haalt, houd je een keurig .mp3 betand over. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Nop, bij mij staat alleen .mp3 en geen .temp Iig bedankt voor de moeite. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Raar, welke versie van windows of welk ander OS heb je? misschien werklaard dat het verschil. Ik heb windows98. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Me too, ik kan me herinneren dat het eerder ook zo was. Maar om 1 of andere reden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb het wel eens gehad toen ik het bestand in gebruik had terwijl hij compleet gedownload was (en dus niet kan renamen). Inderdaad ook gewoon na die tijd naar mp3 gerenamed. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Waarschijnlijk laat windhoos niet de volledige bestandsnaam zien, maar alleen het gedeelte voor de (eerste) punt. Kijk maar eens naar een programma (een exe bestand), daar zie je denk ik geen .exe achter staan. Los je op door in een map, het menu -> Extra -> Mapopties. Dan Weergave tab. Daar staat als het goed is "Bestandextensies verbergen voor bekende bestandstypes" aangevinkt. Uitvinken, e voila. Je kan nu .temp weghalen. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
Index / Algemeen |