|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
GADVERDAMME!!! Totale boycott, ook al is het om de hoek. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hoezo? Kost geen kloot, en Cannibal Corpse en Obituary zijn toch vet? |
|
Vergeleken met Audrey Horne wel ja maar Sabaton is toch duidelijk het vetst. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Sabaton is reden genoeg om hier helemaal niet naartoe te gaan ongeacht hoe briljant de andere bands zijn. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Chagrijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: JA. Ik ben godverdomme nog steeds in therapie voor het live ondergaan, anderhalf uur lang, van Sabaton op EMM 2013. Dus laat me. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 02-02-2015 17:40] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hij snapt 'm niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wat een saaie lineup. |
|
quote: Sabaton is headliner (daar ga ik vanuit), dus kan je eerder op huis aan |
|
Veel beter dan een degelijke hoofd-act idd; lekker vroeg naar bed op zaterdagavond. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nouja, of dan de kroeg in |
|
|
|
Supergezellig feestje, met dank aan het geweldige weer. Aangezien ik tot 16:00 moest werken (in Leeuwarden) kwart over 4 op het terrein. Ensiferium was geloof ik wel leuk maar niet mijn ding. Munten, bier en metalmarktje en vrienden eens zoeken. Obituary was dikke prima, Cannibal Corpse vond ik te gek en Sepultura maakte vervolgens er een heerlijk samba metal feestje van. En over het algemeen een goed geluid op het terrein. Sabaton vind ik ruk, dus 20 over 10 trein lekker richting huis. Geweldige sfeer, prima weer, lekkere bandjes = top dag! Voor volgend jaar al bevestigd Exodus! bub |
|
Ik heb me verdomd goed vermaakt, al herinner ik me bar weinig van Sepultura Waarschijnlijk wel goed dat de pin bij de muntenverkoop het niet meer deed Van de ontzettende drukte eigenlijk geen last gehad, alleen soms een lange rij bij de plee, maar als je aan het ouwehoeren raakt met randoms ben je er zo door. Ik had alleen niet verwacht dat het al zo groot was, 7000 man |
|
Da's toch een ijsbaan (prop)vol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik vond het erg geslaagd, vooral Avatar en Cannibal Corpse vond ik erg vet. De hoofdact interesseerde me niet zo, maar wel leuk gedaan met dat vuurwerk. Bovendien kan ik nu opschepen dat ik Sabaton eens live heb mogen aanschouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 09-08-2015 17:49] |
|
quote: Nou, ik heb echt nog nooit ook maar een klein beetje de neiging gehad om daar over op te scheppen sinds ik ze vorig jaar op Graspop heb gezien. Maar goed, ieder zijn ding om trots op te zijn, denk ik. |
|
quote: Hehe. Muzikale diarree inderdaad. Boeiender |
|
quote:Bedoelde het ook niet heel serieus haha, waren ze zo verschrikkelijk toen dan? |
|
quote: Sabaton ís verschrikkelijk. Boeiender |
|
Gisteren een paar seconden van 2 nummers getsjekt. Ben nog steeds aan t bijkomen.... ver-schri-kel-lijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik denk ook dat god hier niet zo blij mee is... Boeiender |
|
Stelletje aanstellers. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hoe dat? Je kan je niet aanstellen om te beschrijven wat bands als Sabaton met je doen.... Boeiender |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |