|
Auteur: |
|
|
Campingfest... Jamrock 2002 kijk dit zijn nou de leuke dingen die we nodig hebben - een groep muzikanten heeft zelf een tent geregeld voor op de camping met apparatuur om de hele nacht door open jams te houden. www.jamrock.nl Action in DC, Sun Caged, Autumn, Arabesque, Peanuts, The Wounded, Swomp, Influence, Reviver, Iris en bergen andere bands [Dit bericht is gewijzigd door firebird op 03-06-2002 10:14] |
|
Ik krijg die verdomde pagina niet open Waar is het presies? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Action in DC (ac/dc tribute band) Autumn Sun Caged De Bikkels Peanuts +(achtergrondkoor) Arabesque Iris Dodgy Scene Born Loco Land of Airplanes Apesjit Reviver DisE Taildragger Madicine Swomp Influence Hertz Jurgen Tukker Banaal Mangrove Precious Little Skurd |
|
terrein: quote: |
|
Dank u Heer Bommel SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
maar je had zelf kunnen kijken hoor want die site doet het gewoon |
|
quote: Ik krijg em hier op mijn werk niet open, krijg de hele tijd, THIS PAGE CAN NOT BE DISPLAYED te zien....maar goed....thank u! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
5, 6 & 7 (uitslaapdag) JULI 2002 op het Erkemedestrand in Zeewolde (aan het veluwemeer in Flevoland, naast nijkerk, vlak bij amersfoort). Een nieuw klein niet commerencieel campinfestival georganiseerd en opgezet door een aantal muziekfreaks. Programmering van stevige rock tot metal en gothic. Vrijdag 5 Juli 16:00 camping en bar open, programma start om 18:00. o.a. Action in DC, Peanuts (+koor), Sun Caged, Reviver, Arabesque, Apesjit, Dodgy Scene, Banaal, Precious Little, Merlin. Zaterdag 6 Juli programma start 12:00 o.a. Autumn, de Bikkels, Influence, Swomp, The Wounded (nog niet zeker), Madicine, Taildragger, Dise, Skurd, Land of Airplanes, Mangrove, Jamsessies, Tukker Mania, Born-Loco. Je staat met je tentje letterlijk op een grasveld een paar meter verwijdert van het strand. 24uur per dag drank verkrijgbaar. Drankprijs 1,25euro.. ontbijtbuffet wordt verzorgd door vrijwilligers voor een paar eur. S'nachts veel ongein, carbietschieten, kampvuur, akoustische jams. meer info en reserveringen op www.jamrock.nl weekend/campingkaarten kosten 25,00euro. See you all on jamrock 2002. 500 campingplaatsen, totaal aantal bezoekers zo rond de 1000. |
Index / Concerten |