|
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik hier wel bij ga zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2015 13:55] |
|
In Belgie dus, Kortrijk om precies te zijn. Op 8 en 9 augustus, tenminste in 2015. En een link is ook wel handig: http://www.alcatraz.be/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Thanks, dat was ik idd helemaal vergeten! |
|
Gaat uit van Rock Tribune, consortium met ook Metalzone. Ik ga zeker niet. En nu gaan we vegen |
|
Weinig sacrale kvlt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik zal het wel op Man Bijt Hond of Ja Jan zien. En nu gaan we vegen |
|
quote: Brengt nie genoeg op hein. En nu gaan we vegen |
|
quote: Dit is niet mijn scéne. Ik luister naar een ander soort metal. In een ander universum. En nu gaan we vegen |
|
Carcass, altijd goed en jeugdsentiment. De rest doet me vrij weinig. Benieuwd wat er nog bij komt, dat wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Komen jullie dan allemaal naar de Vlaanders? En nu gaan we vegen |
|
Het is al 2 dagen, met zo'n stinkende camping. Allemaal dikke Sabaton-gasten en Nightwish-elfjes. En nu gaan we vegen |
|
Ow, als de goede band er staat, dan ga ik wel, zal niet de eerste keer zijn. Niet op zo'n camping gaan liggen, natuurlijk. Gewoon 1 dag/avond gaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Paar leuke bands, maar niet de moeite om af te reizen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-02-2015 22:44] |
|
Nieuwe namen: Venom ( co-headliner ), Death ( DTA ) en Moonspell. |
|
Nu lijkt het pas de moeite waard om er eens naar toe te gaan, hopelijk is Cronos er tevreden mee om onder Sabaton te spelen. |
|
Het was natuurlijk al een tijdje bekend maar de line up is compleet met de toevoeging van Wolf, Michael Schenker's Temple Of Rock en W.A.S.P. |
|
|
|
Vanwege zwangerschapsperikelen bij het vrouwtje alleen zondag kunnen gaan, maar ook die ene dag was dik de moeite waard. Balen van Annihilator, maar verder zat goeie bands gezien. Eigenlijk was er geen een die tegenviel. |
|
Was fijn Behemoth regeerde signature |
Index / Concerten |