|
Auteur: |
|
|
2014 - Rivers of the Infernal Kingdom (demo, via 'The Throat') 2015 - Night of Consecration (album) Black metal project van Maurice de Jong welke slechts enkele dagen geleden haar eerste album heeft uitgebracht. Deze kan hier beluisterd en gekocht worden. De fysieke uitgave echter is gelimiteerd tot slechts 20 stuks. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat zijn er 20 teveel Mories maakt veel goede muziek, maar dit moet een grapje zijn. Hafgufa |
|
Ik wil wel één van die 20 stuks hoor. Genummerd hoop ik. En nu gaan we vegen |
|
Als het niet menstruatiebloed is, hoeft het niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik vind het vreemd genoeg wel iets hebben, log en slepend met een sterk old school gevoel. Dan maar besteld, nu nog zes stuks resterend, dus supporters, snel naar jullie post [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 15-02-2015 22:31] |
Index / Heavy Metal |