|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wacht nu al wel erg lang! Helaas bestaat de band niet meer, kijk maar op de website. |
|
Maar de band heerscht wel Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat doen ze zeker! |
|
Ze speelden niet eens Monkey Island... |
|
zeau, kwam weer een nummer hiervan tegen in mn winamp, blijft geniaal spul! Je moeder. |
|
bump Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nope sorry, HD is enige maanden terug gecrashed, alles kwijt geraakt toen... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-06-2009 14:22] Je moeder. |
|
k Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Cursor keniknie. Maar misschien is de Zweedse metalband Machinae Supremacy wat voor je. Ze zijn begonnen als band die de muziekchip van de oude Commodore 64 gebruikten voor hun muziek. Heel wat van deze gametunes zijn via hun site te downloaden. hier: http://machinaesupremacy.com/webography.php Ze hebben ook de (gave) soundtrack voor shooter Jets'n Guns gemaakt. Tegenwoordig wat serieuzer, maar heel herkenbare, lekkere sound. ze hebben ook al een eigen topic, voor zover dat een naam mag hebben. |
|
quote: Toevallig toch nog een nummer terug gevonden op een cdr in de kast, you've got mail! Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |