|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb hem op mijn 15de 2dehands aangeschaft in de Rataplan (uber-kvult die helaas opgedoekte winkel). |
|
quote: In Rataplan heb ik ook die basis gelegd. The Somberlain, eerste Arckanums, en dies meer. Bij die dikke met haar snor. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik legde toen steeds hetzelfde parcours af. Eerst in Fnac naar die groene prijzen, daar had je dan Battles In The North of Absu, Music Mania voor tweedehands, Bilbo soms met wat geluk en uiteraard Rataplan. Heimat is where the heart aches. Ofzo. En nu gaan we vegen |
|
Echte krijgers krijgen met de Lunar/ Paysage split onder de arm. |
|
quote:Ga ik vanavond vol de blitz mee maken. Heb'm al opgepoetst. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: *strooit met kvltpunten. Lunar was een uitzonderlijke band, met Hoagascht als sterke afsluiter. Zelf ga ik nog steeds het hardst op Zyklus en de alreeds genoemde split. "Der Leere Thron" op die ene compilatie is ook een sterk staaltje sfeer. |
|
Ja, die is zeer wanted maar aan Paysage d'hiver heb ik nooit iets gevonden. Hetzelfde met die split van Necromantia/Varathron. En nu gaan we vegen |
|
quote:Ik heb een zwak voor "Ars Moriendi" (eerste versie, natuurlijk) omdat ik daarmee leerde kennen. Ook hun kilste schijf, als je het mij vraagt. Mond, Zyklus, Elixir of Sorrow, moeilijk, moeilijk. Achterafgezien was "Andacht" re latief zwak en "Hoagascht" een moeilijk sterke comeback en afsluiter. De 2e CD van de EoS-re-release bevat een paar zeer sterke oudere nummers. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Sowieso de tweede helft. Mond en Andacht steken erboven uit. Hoagascht is niet origineel maar het is nu eenmaal een sound die ik zeer goed kan smaken. En nu gaan we vegen |
|
quote: Wij buigen ter uwer operkvltschap... Nog niet overwogen hem ter verpatsen? Zotte prijzen op discogs. |
|
quote: Vraag en aanbod zeker. Hoe minder er van zijn, en hoe surplus meer hem willen hebben => prijs omhoog. Ik heb hier nog één Abramelin liggen uit '95. Gaat op discogs weg voor 100. Ik kan dat verpatsen. Maar dan ook weer niet. Time will tell. Abramelin is, besides, van die chaos-death die tegenwoordig op NWN zo kult is. Antediluvian avant la lettre. Ik bezat dat al in '95. Maar ik ga ze op NWN niet outbummen. Zo ben ik niet. Gewoon blijven. Ik kan dat. En nu gaan we vegen |
|
quote: Die hadden toch geen tweedehands, wel geregeld koopjes. Zo heb ik van Lunar Aurora 'Of Stargates...' daar voor 5 euro op de kop getikt (1st press), terwijl die nu al voor het tienvoudige gaat. Toont ook aan hoe het kvlt-gehalte van bands nogal volatiel van aard is. Ik onderschrijf de stelling dat Lunar Aurora rond de eeuwwisseling negatiever werd gepercipieerd door het schier eindeloze legioen Duitse flutbandjes die hier al (ten dele) werden vermeld. Al beken ik ook wel een aantal exemplaren in de collectie te hebben steken (Dunkelgrafen, Vilkates, Pagan Winter, Eminenz, Zorn). |
|
Ik denk dat het eerder aantoont hoe weinig die gasten wat in de music mania werkten van metal kenden. En dan belanden we bij de keerzijde van de medaille van ebay en discogs: zelfs de grootste idioten kunnen tegenwoordig via een vlugge check wel zien dat iets geld waard is. Parels in de koopjes-sectie kom je dus nog zelden tegen. [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 19-02-2015 15:11] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Geweldig! Bijna zo kvlt als Mayabloed op een crappy gedubde cassette. Ik meen me trouwens te herinneren dat er ooit een Ancient Records tape wel degelijk trekvlekken bevatte |
|
quote: Al aardig indrukwekkend. Ikzelf zit er niet zo ver over, 2624 in totaal, weliswaar dan ook echt alles (tapes, cd's en lp's). |
|
quote: Tja, en het gevolg daarvan is dat iedere trader of verkoper praktisch mee móet met die dwazeriken die de prijs op discogs of ebay systematisch opdrijven naar onrealistische bedragen. Zo heb je het fenomeen 'Blasphemous Lust' op discogs, een ware kvltdetector die telkens meerdere exemplaren koopt van black-releases als ze net uitkomen om ze meteen al voor minstens 10 euro meer te willen verkopen. Black metal is steeds duidelijker een conservatief-kapitalistisch ingesteld bastion waarin de collectie wordt beschouwd als speculeren op aandelen. Jammer maar helaas. |
|
Ja, die vervelende Portugees. Nog nooit bij besteld wegens inderdaad veel te duur. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Ja, die heeft 27 dingen van mijn wantlist te koop momenteel... |
|
quote: Idem dito, een woekeraar in de puurste zin van het woord. |
|
quote: Ken het gevoel zeker, praktisch elke belangrijke black-want die ik nog écht mis zit wel ergens voor (minimum) 20 à 30 euro te veel in zijn verkoopslijst. |
|
quote:Favoriete nummer van mijn favoriete band. Nee, dat gaat niet gebeuren. Ik heb sowieso geen centen nodig. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Te koop: Diverse Death/Grind gerelateerde albums. Combi verkoop = korting After The Last Sky - There Is No Light At The End Of The Tunnel Apostels Of Perversion - Meeting Of Atrocities Big End Bolt - Mechanical Race Creation Boal - Infinite Depreviation Bodysnatch - Insights Of A Rotten Theatre Carnivorous Voracity - Debasement Incarnated Chorodotomy - The Precious Ideal Cotard Syndrom - The Suggestion Of The Last Days Dimaeon - Collapse Of The Anthropocene Dysentery - Internal Devastation Envenomation - Pyogenic Harvest Extirpated - Decomposition & Decay Fungus Inc. - Gettin' Drunk & Spreading Spunk Gastrorrexis - The Dark World of Parasitic Infections Godless Truth - Arrogance Of Supreme Power Gorevent - Worship Paganism Hymnen Holocaust - Hot Love Modus Delicti - Nobody Murder Intentions - Conception of a Virulent Breed Putrefying Cadaverment - Necrosadistic Defilement Rehashed - Code Black Split Crypticus/Scaremaker Split Torso Trauma - Putridity, Prion, Mass Infection e.a. Slaughterbox - The Ubiquity of Subjugation Trifixion - A Utopia For The Damned Vermis Antecessor - The Subliminal Way Of Flesh |
|
UP! |
|
Te koop: tweetal shirts van Slayer en Marduk. Kennis had ze voor me meegenomen maar heeft mijn lichaamsbouw lichtelijk overschat dus zijn te groot voor mij Beide maat XL en nog niet gedragen. Beide voor € 30,- of € 17,- per stuk (excl. verzendkosten) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |