IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : For trade/sale: black, thrash, death cd's/shirts/lp's/tapes Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 11:09 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Een Weltenganger snap ik echt wel dat die vergelijking gemaakt. Hoewel dit album natuurlijk veel interessanter is dan die bands die jij noemt, had Lunar Aurora destijds ook lieve, veilige melodieën.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 19-02-2015 11:34 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 10:52 schreef Kvelgeest het volgende:
Het is natuurlijk niet onmogelijk. Ondergetekende was op zijn 13e een beste krijger bij Marduk op Dynamo'99, maar toen jij dertien was (in een ander topic beweer je immers 32 te zijn) liep jij al te krijgen met Weltengänger onder je arm?


Ik heb hem op mijn 15de 2dehands aangeschaft in de Rataplan (uber-kvult die helaas opgedoekte winkel).


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 13:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 11:34 schreef mikkasscar het volgende:
Ik heb hem op mijn 15de 2dehands aangeschaft in de Rataplan (uber-kvult die helaas opgedoekte winkel).


In Rataplan heb ik ook die basis gelegd.
The Somberlain, eerste Arckanums, en dies meer.
Bij die dikke met haar snor.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 13:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 13:01 schreef caron het volgende:
In Rataplan heb ik ook die basis gelegd.
The Somberlain, eerste Arckanums, en dies meer.
Bij die dikke met haar snor.


Ik legde toen steeds hetzelfde parcours af.
Eerst in Fnac naar die groene prijzen, daar had je dan Battles In The North of Absu, Music Mania voor tweedehands, Bilbo soms met wat geluk en uiteraard Rataplan.

Heimat is where the heart aches. Ofzo.


En nu gaan we vegen


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-02-2015 13:25 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Echte krijgers krijgen met de Lunar/ Paysage split onder de arm.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 13:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 februari 2015 13:25 schreef Sisyphos het volgende:
Echte krijgers krijgen met de Lunar/ Paysage split onder de arm.
Ga ik vanavond vol de blitz mee maken. Heb'm al opgepoetst.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-02-2015 13:28 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 13:25 schreef Kvelgeest het volgende:
Ga ik vanavond vol de blitz mee maken. Heb'm al opgepoetst.

*strooit met kvltpunten.

Lunar was een uitzonderlijke band, met Hoagascht als sterke afsluiter. Zelf ga ik nog steeds het hardst op Zyklus en de alreeds genoemde split. "Der Leere Thron" op die ene compilatie is ook een sterk staaltje sfeer.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 13:32 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja, die is zeer wanted maar aan Paysage d'hiver heb ik nooit iets gevonden.
Hetzelfde met die split van Necromantia/Varathron.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 13:33 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 februari 2015 13:28 schreef Sisyphos het volgende:
*strooit met kvltpunten.

Lunar was een uitzonderlijke band, met Hoagascht als sterke afsluiter. Zelf ga ik nog steeds het hardst op Zyklus en de alreeds genoemde split. "Der Leere Thron" op die ene compilatie is ook een sterk staaltje sfeer.
Ik heb een zwak voor "Ars Moriendi" (eerste versie, natuurlijk) omdat ik daarmee leerde kennen. Ook hun kilste schijf, als je het mij vraagt. Mond, Zyklus, Elixir of Sorrow, moeilijk, moeilijk. Achterafgezien was "Andacht" re latief zwak en "Hoagascht" een moeilijk sterke comeback en afsluiter.
De 2e CD van de EoS-re-release bevat een paar zeer sterke oudere nummers.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 13:38 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Sowieso de tweede helft.
Mond en Andacht steken erboven uit.
Hoagascht is niet origineel maar het is nu eenmaal een sound die ik zeer goed kan smaken.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 19-02-2015 14:11 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 13:25 schreef Kvelgeest het volgende:
Ga ik vanavond vol de blitz mee maken. Heb'm al opgepoetst.


Wij buigen ter uwer operkvltschap...

Nog niet overwogen hem ter verpatsen? Zotte prijzen op discogs.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 14:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 14:11 schreef mikkasscar het volgende:
Wij buigen ter uwer operkvltschap...

Nog niet overwogen hem ter verpatsen? Zotte prijzen op discogs.


Vraag en aanbod zeker.
Hoe minder er van zijn, en hoe surplus meer hem willen hebben => prijs omhoog.

Ik heb hier nog één Abramelin liggen uit '95.
Gaat op discogs weg voor 100.
Ik kan dat verpatsen.
Maar dan ook weer niet.
Time will tell.

Abramelin is, besides, van die chaos-death die tegenwoordig op NWN zo kult is.
Antediluvian avant la lettre.
Ik bezat dat al in '95.
Maar ik ga ze op NWN niet outbummen. Zo ben ik niet.
Gewoon blijven. Ik kan dat.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 19-02-2015 14:48 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 13:12 schreef caron het volgende:
Music Mania voor tweedehands



Die hadden toch geen tweedehands, wel geregeld koopjes. Zo heb ik van Lunar Aurora 'Of Stargates...' daar voor 5 euro op de kop getikt (1st press), terwijl die nu al voor het tienvoudige gaat. Toont ook aan hoe het kvlt-gehalte van bands nogal volatiel van aard is. Ik onderschrijf de stelling dat Lunar Aurora rond de eeuwwisseling negatiever werd gepercipieerd door het schier eindeloze legioen Duitse flutbandjes die hier al (ten dele) werden vermeld. Al beken ik ook wel een aantal exemplaren in de collectie te hebben steken (Dunkelgrafen, Vilkates, Pagan Winter, Eminenz, Zorn).


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-02-2015 15:10 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik denk dat het eerder aantoont hoe weinig die gasten wat in de music mania werkten van metal kenden. En dan belanden we bij de keerzijde van de medaille van ebay en discogs: zelfs de grootste idioten kunnen tegenwoordig via een vlugge check wel zien dat iets geld waard is. Parels in de koopjes-sectie kom je dus nog zelden tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 19-02-2015 15:11]



H.E.
Usericon van H.E.
Posted 20-02-2015 18:25 by H.E. Wijzig reactieProfiel van H.E.Quote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2015 21:47 schreef Kvelgeest het volgende:
Helaas. Mijn Odz Manouk- en Tukaaria-CD's zitten onder de trekvlekken.

Geweldig! Bijna zo kvlt als Mayabloed op een crappy gedubde cassette.

Ik meen me trouwens te herinneren dat er ooit een Ancient Records tape wel degelijk trekvlekken bevatte


H.E.
Usericon van H.E.
Posted 20-02-2015 18:28 by H.E. Wijzig reactieProfiel van H.E.Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 9:44 schreef mikkasscar het volgende:
Hier voorlopig 2,349 (op Discogs, cd en vinyl samen), moet wel nog een deel inventariseren...

Al aardig indrukwekkend. Ikzelf zit er niet zo ver over, 2624 in totaal, weliswaar dan ook echt alles (tapes, cd's en lp's).


H.E.
Usericon van H.E.
Posted 20-02-2015 18:43 by H.E. Wijzig reactieProfiel van H.E.Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 15:10 schreef williamblake het volgende:
Ik denk dat het eerder aantoont hoe weinig die gasten wat in de music mania werkten van metal kenden. En dan belanden we bij de keerzijde van de medaille van ebay en discogs: zelfs de grootste idioten kunnen tegenwoordig via een vlugge check wel zien dat iets geld waard is. Parels in de koopjes-sectie kom je dus nog zelden tegen.

Tja, en het gevolg daarvan is dat iedere trader of verkoper praktisch mee móet met die dwazeriken die de prijs op discogs of ebay systematisch opdrijven naar onrealistische bedragen.

Zo heb je het fenomeen 'Blasphemous Lust' op discogs, een ware kvltdetector die telkens meerdere exemplaren koopt van black-releases als ze net uitkomen om ze meteen al voor minstens 10 euro meer te willen verkopen.

Black metal is steeds duidelijker een conservatief-kapitalistisch ingesteld bastion waarin de collectie wordt beschouwd als speculeren op aandelen. Jammer maar helaas.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-02-2015 23:16 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ja, die vervelende Portugees. Nog nooit bij besteld wegens inderdaad veel te duur.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 21-02-2015 10:47 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2015 23:16 schreef williamblake het volgende:
Ja, die vervelende Portugees. Nog nooit bij besteld wegens inderdaad veel te duur.


Ja, die heeft 27 dingen van mijn wantlist te koop momenteel...


H.E.
Usericon van H.E.
Posted 21-02-2015 14:56 by H.E. Wijzig reactieProfiel van H.E.Quote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2015 23:16 schreef williamblake het volgende:
Ja, die vervelende Portugees. Nog nooit bij besteld wegens inderdaad veel te duur.

Idem dito, een woekeraar in de puurste zin van het woord.


H.E.
Usericon van H.E.
Posted 21-02-2015 14:57 by H.E. Wijzig reactieProfiel van H.E.Quote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2015 10:47 schreef mikkasscar het volgende:
Ja, die heeft 27 dingen van mijn wantlist te koop momenteel...

Ken het gevoel zeker, praktisch elke belangrijke black-want die ik nog écht mis zit wel ergens voor (minimum) 20 à 30 euro te veel in zijn verkoopslijst.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-02-2015 0:39 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 februari 2015 14:11 schreef mikkasscar het volgende:
Wij buigen ter uwer operkvltschap...

Nog niet overwogen hem ter verpatsen? Zotte prijzen op discogs.
Favoriete nummer van mijn favoriete band. Nee, dat gaat niet gebeuren.
Ik heb sowieso geen centen nodig.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 28-02-2015 14:22 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Te koop: Diverse Death/Grind gerelateerde albums.
Combi verkoop = korting

After The Last Sky - There Is No Light At The End Of The Tunnel
Apostels Of Perversion - Meeting Of Atrocities
Big End Bolt - Mechanical Race Creation
Boal - Infinite Depreviation
Bodysnatch - Insights Of A Rotten Theatre
Carnivorous Voracity - Debasement Incarnated
Chorodotomy - The Precious Ideal
Cotard Syndrom - The Suggestion Of The Last Days
Dimaeon - Collapse Of The Anthropocene
Dysentery - Internal Devastation
Envenomation - Pyogenic Harvest
Extirpated - Decomposition & Decay
Fungus Inc. - Gettin' Drunk & Spreading Spunk
Gastrorrexis - The Dark World of Parasitic Infections
Godless Truth - Arrogance Of Supreme Power
Gorevent - Worship Paganism
Hymnen Holocaust - Hot Love
Modus Delicti - Nobody
Murder Intentions - Conception of a Virulent Breed
Putrefying Cadaverment - Necrosadistic Defilement
Rehashed - Code Black
Split Crypticus/Scaremaker
Split Torso Trauma - Putridity, Prion, Mass Infection e.a.
Slaughterbox - The Ubiquity of Subjugation
Trifixion - A Utopia For The Damned
Vermis Antecessor - The Subliminal Way Of Flesh


H.E.
Usericon van H.E.
Posted 02-06-2015 18:20 by H.E. Wijzig reactieProfiel van H.E.Quote dit bericht

UP!


Urgehal81
Usericon van Urgehal81
Posted 17-08-2015 8:48 by Urgehal81 Wijzig reactieProfiel van Urgehal81Quote dit bericht

Te koop: tweetal shirts van Slayer en Marduk. Kennis had ze voor me meegenomen maar heeft mijn lichaamsbouw lichtelijk overschat dus zijn te groot voor mij Beide maat XL en nog niet gedragen. Beide voor € 30,- of € 17,- per stuk (excl. verzendkosten)



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen