|
Auteur: |
|
|
14 juni: METAL met oa. CALLENNISH CIRCLE! Het geplande concert op 21 juni van Ancient Rites, Necrophobic en Primordial is helaas afgelast. In plaats daarvan treden een week eerder (op 14 juni) de volgende bands op: Als hoofdact vanavond speelt het Limburgse Callennish Circle dat een mix van black en death metal brengt. Daarnaast kun je ook genieten van de progressieve heavy metal van Morgana X. Het Nijmeegse Iscariot brengt een heavy mix van death metal en black metal, terwijl It Lives het zoekt in de powermetal. Exposing Innards speelt brute death metal en komt uit Zutphen Open 19:00 entree € 7.50 in de goudvishal te arnhem.. meer info: http://www.goudvishal.nl komt allen!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Van welk land is die munteenheid? |
|
wat leuk!! ik ben toevallig een groupie van exposing innards, dus kom ik wel. |
|
en ik maar denken dat je mijn groupie was Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Laat je ingewanden zien! Maak me gek! |
|
ohh gaaf, jah dan ben ik er ook! |
|
ik = daar |
|
quote:Jij bent vroeg. |
|
Deze dag... dan lig ik zo lazerus als het maar zijn kan thuis met een stuk of acht kratten bier..... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: eh? |
|
quote: owja dan is da zuipfeestje Hhahaha thuis lazerus? Volgens mij lig jij allang lazerus in de bosjes tegenover de cowboykroeg! |
|
quote: nou het kwam over dat je er al bent ik = daar snapt oe? |
|
quote: Was je 30 april ook in Steenwijk, Braindead festival?? Daar speelde E.I. ook. sebinsagoil |
|
quote: Whaha en bedankt voor het vertrouwen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dan is dan een fles wodka en bedankt! |
|
quote: Jenever ken je krijgen haha Ik, Wil Schuurman |
|
quote: nee, daar was ik niet. Heb ze wel vaak gezien, en afgelopen zaterdag een feestje met die lui gehad. |
|
quote: aah OK.. voor alleeeeeeee duidelijkheid... ik zal er die dag (14 Juni om 7 uur tegen de avond) dat ze (ze = Callenish Circle) in Arnhem, in de goudvishal spelen, zijn... |
|
Euhm nath wij hebben lekker vette country in de marktzicht Ik, Wil Schuurman |
|
grr...waarom gaat het niet door... maarja helaarsch moet ik werken ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
waarom moet de goudvishal altijd bands bij elkaar progameren die totaal niet bij elkaar passen. wie weet het antwoord Morgana X tja, moet ik zeker weer het pand verlaten als die gaan spelen, of ben ik ondertussen alweer welkom? |
|
Om meer publiek te trekken? |
|
umheug! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hmm.. Van Callenish Circle vond ik het laatste concert zeer tegen vallen... Morgana X lijkt me niet echt interessant, Powermetal ga ik al helemaal niet voor en om nou voor alleen Iscariot weer naar Arnhem af te reizen... neh |
|
it lives is geen power emtal maa5r heavy metal... en super gaaf! exposing innards ramt de ballen uit je broek.. super brute rommel.. komen dusch! Heaven, once so proud, look as it comes down |
Index / Concerten |