|
Auteur: |
|
|
Ga je daar Abyssal ook onder scharen? Van dat lijstje ken ik enkel Bölzer, die vind ik toch iets te blackmetallig om als Incantation-kloon te zien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Voor alle duidelijkheid schaar ik er alles onder wat tegenwoordig uitkomt op die gekende "kvltlabels" en die naar death neigen. Zo ook zaken die meer naar Blasphemy neigen, in het geval van Diocletian bijvoorbeeld. Teitanblood mag ook, maar dat vind ik overhypede brol. Bestiaal, morbide, slepend, alles mag. Zo ook bijvoorbeeld Necros Christos, al gaat dat soms meer naar doom. Ik wil niet kortzichtig zijn. Het is enkel één leidraad. Als we dat ook nog eens allemaal in vakjes gaan opdelen, valt er al zéker geen poster van te maken. Nog: Heresiarch! En nu gaan we vegen |
|
Father Befouled When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Maar dan niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Grave Miasma en Malthusian |
|
Zit Portal er dan ook bij? Grave Miasma waarschijnlijk ook. Abyssal dus inderdaad zeker. De eerste Aevangelist misschien ook. DEATH FUCKING METAL |
|
Over die Malthusian wordt op NWN weer druk gehyped. Bolzer, is één soort van hit or miss qua songs. Goeie sound op zich, dat wel. Bands lijken ook allemaal uit Canada of Australië te komen. Ik heb nu ook Abramelin op de kop weten te tikken uit tweedehandsbak, uit '96 deja, en op E-bay gaat die voor 100 weg. Die sound avant la lettre. En nu gaan we vegen |
|
Innumerable Forms (aanrader) Vasaeleth Pseudogod Disma Blasphemophagher Funebrarum Disciples Of Mockery Burial Invocation (oude) Rottrevore Ignivomous The Wakedead Gathering Blaspherian Cemetery Urn When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Mitochondrion ook niet. |
|
quote: Wát een naam, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
uh, waarom zit je er bands tussen die minstens net zo sterk zijn beinvloed door Sarcofago/blasphemy/etc? |
|
Tja waarom. Waarom zijn de bananen krom? En nu gaan we vegen |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Blaspherian, very good call. Nu Malthusian eens beluisteren, veelbelovend to say the least. Abyssal. Valt mee. Portal vind ik dan weer generisch van generisch maar hey, wie ben ik? En nu gaan we vegen |
|
Archgoat (Beherit) en Doombringer ook nog vermelden maar die spelen uiteraard in één andere league, champion's league. En nu gaan we vegen |
|
quote:Die klonken live als Portal met wat postmetal invloeden. Oude Portal heeft wel een geheel eigen sound. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-03-2015 20:58] |
|
quote: Ja, ik dacht Hypnos, tóch? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ook duidelijk door Incantation beïnvloed: |
|
quote: Portal implementeert toch wat technisch gepingel. Malthusian is gewoon goed. En nu gaan we vegen |
|
quote: Wanneer is zijn ban afgelopen, dat dat misverstand voor eens van de baan is. En nu gaan we vegen |
|
Malthusian ga ik niet volgen, 10 minuten zonder al teveel afwisseling is echt te lang. Ik kan daar geen posters van maken. Father Befouled wél. En nu gaan we vegen |
|
ik vond portal tot aan swarth wel echt apart en uniek. Vooral veel goede herinneringen aan de eerste 2. |
|
Ieder zijn meug hein. En nu gaan we vegen |
Index / Heavy Metal |