|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
gaaf, hopelijk kan ik naar baroeg op 10 mei. |
|
Omdat ze dan in Parijs spelen? |
|
Vulture Industries is echt de perfecte support act voor Arcturus! |
|
quote: precies |
|
ik kan me nog een optreden in de Goudvishal herinneren, jaren geleden samen met Wabla. Was niet héél erg best, en dan druk ik me voorzichtig uit.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kaartjes voor Apeldoorn al binnen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ow, wacht, Apeldoorn. Dat is de clown zetten wellicht nog wel waard. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ben benieuwd of er veel volk komt in Apeldoorn gezien de belabberde PR skills van de Gigant. Je moeder. |
|
Zal wel van de mond tot mond reclame en de organisatoren af moeten komen. Evergrey zat goed vol op een zondagavond, maar totaal niet dankzij de Gigant. |
|
quote:Voor 3x min of meer hetzelfde zouden ze Dead Spirits Dance er ook bij moeten zetten (Mits die nog bestaan) |
|
quote: Ah, in 2005 met Red Harvest inderdaad. Prima optreden was dat ja. Ik kan me nog herinneren dat zowel het podium als de zaal zelf stampvol zat. En dat Hellhammer buiten liep te klagen dat hij het te warm had. Mooie tijden waren dat, met wel meer mooie boekingen in de Goudvishal With new found hope, there still could be Victory... |
|
quote:Toen ik nog in A'town woonde was dat ook altijd het geval. Derderangs metalbandjes boeken, totaal geen reclame maken, en dan huilen dat niemand komt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kaartje voor Baroeg in de pocket. Paar vrienden hebben me over de streep getrokken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Werkelijk waar geen reet veranderd |
|
Hmm, op zich wel interessant. Hoe laat begint dit soort shizzle in Gigant? |
|
De eventpage heeft het op dit moment op 8 uur staan. |
|
Dat zou te doen moeten zijn afhankelijk van hoe/wat/waar met workywork. Hopelijk tegen die tijd meer zekerheid. |
|
Laat maar weten of je een crashplek nodig hebt |
|
Thanks, je hoort het tegen die tijd! |
|
Party bij Morridin, alles onder kontplassen! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is daar een party voor nodig? :v |
|
24/7 walk-in! |
|
quote: Boes Boes Boes Boes!!! En nu gaan we vegen |
|
quote: Drommels drommels én nog ééns drommels! En nu gaan we vegen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |