|
Auteur: |
|
|
BEHEMOTH (PL) + DESTROYER 666 (AUS) + DIABOLIC (USA) Where? "Zaal Mundo" in Zottegem (België) (rechtover station) When? 5 november 2002 Start? 20 h. Presale? 9 euro + free cd Doors? 10 euro + free cd (for the first 50 visitors) All info and reservations: www.mundo.be AUSTRALIAN AND ANTICHRIST |
|
yeah destroyer ik zal aanwezig zijn |
|
Leuk. Tum podem extulit horridulum... |
|
Hola, ik wil D666 wel es live zien... |
|
tsjah, in belgie en donderdag dat gaat niet zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: DINSDAG! |
|
op donderdag 7 november komt deze line-up ook naar Zaandam, in de Kade. dat je 't ff weet. |
|
[null] [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 29-10-2002 17:06] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hey ik heb nog een kaartje over voor dit concert 3 november (morgen) in de Willem2 in Den Bosch. Dus als er iemand gaat die nog geen kaartje heeft, wil je deze pleeaase van mij overkopen?? THX! Zenial |
|
Ik heb nog geen kaartje maar hoe maken we de overdracht? |
|
quote: Heeeeeee jij woont toch in eindhoven? Ik ben op het moment ook in eindhoven, dus we kunnen morgen afspreken ergens op t station (of in den bosch) Zenial |
|
Ah, ik had je al meel gestuurd. Yeah, of vanavond later of morgen op het station hier of daar. Had jij dan een extra kaartje voor iemand anders dan jezelf? Want je gaat toch zelf ook naar Den Bosch 9 euro right? |
|
Heh okay dan handelen we t verder over mail af Zenial |
|
FUUUUUCKKK!!! Wat heerschte dat toch de fucking pan uit!!! WAAAAHHHH, Rulez!! Diabolic: perfect geluid, helder en bruuuut hard. D666: zoals altijd BEUKEN!! Dikke heersch. Verveelt nooit. Behemoth: hadden die gasten een kilo coke gesnoven or what??? En SUPER GEZELLIG dat het was!!! Echt beesten. Lang gesproken met Aantar en Brian van Diabolic en zelfs Henri van God Dethroned kwam ff langs om mee te lullen. Super avond |
|
henri is een sukkel Trieste gast |
|
henri is een sukkel No meat is sweater |
|
Ummmm, ok Why? |
|
quote: precies, henri wie? Oud Vuil. |
|
Grrmbl...WTF is er aan de hand met die "sukkel" dan?? |
|
Ik vond het ook cool, alleen diabolic iets minder, omdat die drummer gewoon niet goed is. Zijn gedrum was uit de maat en bij blastbeats deed hij geen bassdrums, of zo zachtjes dat je ze gewoon niet kon horen. Maar de triggers stonden keihard dus ik denk dat hij ze gewoon niet deed! En dat vind ik erg hoor. Het geluid van diabolic was verder wel in orde iid. lekker gitaar geluid en ook de zanger/bassist was goed. Was deze nou pas een maand in de band? Ik vond zijn stem erg lijken op die van de cd's. Diabolic rulezzz iig op cd. Destroyer666 had een waanzinnig geluid. Echt gaaf! Mijn favorieten waren toch wel de snelle stukken. En Behemoth... wat een drummer ongelooflijk. Een beest. Gaafste band van alle drie! |
|
quote:Geluid van Behemoth heerschte ook zwaar, en die drummer liep vet te headbangen |
|
de drummer van Behemoth heftig headbangen? Ik zag wel de drummer van Destroyer666 heftig headbangen (dat was de eerste band). |
|
quote: Bij destroyer heb ik het niet gezien, maar bij behemoth wel, bij de wat langzamer stukken. |
|
Ik heb geen van beide drummers zien headbangen. Ik zag wel de drummer van diabolic zijn drumstokje verliezen tijdens het drummen Zenial |
Index / Concerten |