|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aäkon Këëtrëh en Belkètre |
|
Alleen demo's uit. Net lijk Brenoritvrezorkre. Wat maken we daar nu van? En nu gaan we vegen |
|
quote: Goede muziek? Doe niet zo moeilijk man :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik wil wél het originele produkt. En nu gaan we vegen |
|
Ik heb wat spul van ze liggen. Vlad Tepes'eerste persingen, vergis je niet, hein. Ook een moeilijke tape of twee. Eigenlijk nooit echt in verdiept en met een hype meegedaan. Is zo gegroeid. Die split met Belketre is indd erg sterk. Verder moet ik voor Vlad Tepes in de stemming zijn. Eigenlijk net té simpel, brak ende kudt, maar een zeer grimmige, duistere sfeer die ik kan waarderen. Beetje zelfde verhaal als met de Galgeras-demo's. Mütiilation ben ik meer fan van zijn recentere werk. "Rattenkönig" vooral. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Black Milennium, zieker wordt het niet. Eggs of melancholy, en dan die drums die klinken als kapotte eieren. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik heb LLN pas later ontdekt. Vreemd, ondanks mijn trueness. Moest je mij vragen waar ik het liefst gewoond zou hebben. Wel, in Britannië, ten tijde van de LLN-hoogdagen. Dat zou wat zijn ja. En nu gaan we vegen |
|
quote:Heb ik een moeilijk lelijke bootleg-CD van. Geen idee hoe die schijf zich muzikaal verhoudt tot de rest. "Destroy Your Life for Satan" vond ik altijd ziekheid den top. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vled Tepes, zit dat er ook bij? ja dus, my bad. nja ok, korte termijndinges Mutiiilation's laatste vond ik ook okee trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-03-2015 15:33] signature |
|
Ben La Lune morte nog een kans aan het geven. Van Breni... heb ik wat mp3's afgehaald maar op mijn OPO klinkt dat dus nergens naar. En nu gaan we vegen |
|
Heeft iemand wel een gehoord van "The Black Hermetic Order"? Schijnt een soort van (Nederlands) LLN-idee te zijn: allerlei kleine bandjes in handen van een paar mensen, enkel simpel; zeer gelimiteerd demo materiaal en afgrijselijke productie (maar zeer sfeervol). Ik kwam ze per toeval tegen. Het is niet helemaal mijn ding, maar wellicht wat voor de echte 'kvlters' als Caron. Hidden dagger is een van de bands: [Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 21-03-2015 21:14] |
|
quote: Waar kan ik ze contacteren? En nu gaan we vegen |
|
quote:Wellicht via hun label: http://thethroat.nl/ |
|
Es rap fixen. En nu gaan we vegen |
|
Is dat dat groep licht-mentaal uitgedaagde kinderen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Da's Koefnoen die Black Metal nadoet, toch? Wat een onzinreleases, wat ruis met ruis en de ruis wat extra hard in de mix. Hafgufa |
|
Gewoon lekker March to the Black Holocaust luisteren. Mütiilation, Aäkon Këëtrëh, Black Murder en Torgeist hebben ook nog wel wat leuke dingen uitgebracht. Wel een karwei om het ruis van de fatsoenlijke releases te scheiden. |
|
Die split van Vlad Tepes en Torgeist kan écht niet qua kwaliteitsbedroevendheid. En nu gaan we vegen |
|
De meeste van jouw topics kunnen ook écht niet qua kwaliteitsbedroevendheid, maar dat weerhoudt jou er ook niet van ze te posten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als ge ziet wa voor bullshit er hier allemaal op die eerste pagina staat, valt mijn smaak zéér goed mee. En nu gaan we vegen |
|
Ik zit nog steeds op de eerste pagina. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Mee eens, er zit fantastisch spul tussen. Met name het meeste werk van mutiilation en het werk van Belketre en Moevot vind ik erg interessant. |
|
Ik hoor het al, enkel Mutiilation en die split. En dan zijn we terug bij nul hein. En nu gaan we vegen |
|
quote: Werd tijd dat Moëvöt eens genoemd werd! quote: Nou, nee dus. Het punt is net: als je Mütiilation en die split kan hebben, is er nog wel wat meer dat je kan hebben. |
|
Nieuwe Belkètre (of Bèlkètre zoals het nu gespeld wordt) is inmiddels uitgebracht via Vordb's website zelf. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |