|
Auteur: |
|
|
As a Song in the Harvest of Grief |
|
Forest - Forest |
|
Waar gaat dit marginale poep topic nou weer over. Wel bewijs dat Caron Hypnos is, kan ook geen openingspost schrijven. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Over de Blazebirth Hall, ken je nie-lezen man? Eén poll. Kan ik er aan doen dat dit forum geen poll-opties declareert. Ik zal in 't vervolg eerst één inleidend tekstje over die Russische toendra's declareren. Mét prentjes. Ok? Mensjes mensjes mensjes toch. En nu gaan we vegen |
|
quote: En waar dit precies meticuleus over gaat? Dit gaat over die elite der black bovenaan die forum te krijgen, ipv die avantgarde-post-industrial-hipstersbutnothip-roze-ventekestroep. Zo. En nu gaan we vegen |
|
Katy Perry - Prism |
|
quote:Goeie grap, knul. Geheel niet afgezaagd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Gelukkig blijft de constante stroom aan nutteloze topics die Caron uitbraakt zonder uitzondering vermakelijk... |
|
quote: Ok. Trek jullie plan met pyramids, roze ventekestroep. I'm out. Leaving the forum. Het was fijn. But not thanks. En nu gaan we vegen |
|
quote:Afgelopen drie topics zijn met al hun beperkt- en moeilijkheden nuttiger dan menig ander user (of medewerker) zijn gehele forumcarrière hier heeft neergeplempt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Voor vandaag toch. Verschoten hein. En nu gaan we vegen |
|
Ik was al bang het nou met de sequel moest. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Misschien de opties even in de openingspost zetten? |
|
quote: zekerlijk! signature |
|
Laat maar [Dit bericht is gewijzigd door caron op 24-03-2015 19:31] En nu gaan we vegen |
|
Subtiel hakenkruisje. BBH: vooral matige ruis. |
|
Sorry. [Dit bericht is gewijzigd door caron op 24-03-2015 19:31] En nu gaan we vegen |
|
Caron: kvlt van buiten, laf van binnen. |
|
quote: Zaagt es nie jong. En nu gaan we vegen |
|
Schrijf fatsoenlijk Nederlands, mentaal uitgedaagde. |
|
quote: Wat ben jij toch één vervelend, irritant ventje. Op gelijk wat ik zeg, post je kritiek. Jouw posts bestaan voor 90 prozent uit gekreft op mijnentwege. Wees me dus dankbaar, ik geef jou bestaansrecht. En nu gaan we vegen |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En hij gaf hem bestaansrecht. Mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Heavy Metal |