|
Auteur: |
|
|
B.A. goes black metal. En nu gaan we vegen |
|
quote: En nu gaan we vegen |
|
B.A. = Bart Alfvoet signature |
|
quote: Die neger van The A-Team. En nu gaan we vegen |
|
Hypnos, Sneukneus, Caron, en nu ook nog B.A. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Eén kwartet. Die Z-team. *Z staat voor zwaremetalen. En nu gaan we vegen |
|
4 seropositieven in een busje The Aids-team signature |
|
quote: Het is fijn. En nu gaan we vegen |
|
Wie is die gast op dat plaatje dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: De zanger van Volahn zeker. En nu gaan we vegen |
|
En nu gaan we vegen |
|
quote: En dan te bedenken dat we vroeger altijd zaten te grappen dat eigenlijk enkel negers gepermitteerd black metal mogen spelen. Het is zover nu. En nu gaan we vegen |
|
quote: Aha, volahn is een band, die link had ik nog niet gelegd. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-03-2015 20:55] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ondanks het feit dat de vibe ook weer redelijk positief is, vind ik dit beter te pruimen dan Arizmenda. Uiteraard één andere invalshoek van black metal maar ik kan dit wel hebben. Als je je ogen toe doet, zie je zelfs niet dat het een neger is, en is 't waarlijk nog beter. En nu gaan we vegen |
|
http://crepusculonegro.bandcamp.com/track/chamalcan Beste nummer tot nu toe? Wel vrolijk inderdaad. Het gaat van kataklop kataklop zonder dat het Iron Maiden wordt. Maar ik ben toch meer van Arizmenda. |
|
+1 signature |
|
Ik zit zeker naar andere foto's van de bandleden op google te kijken want ik zie er geen donkere mensen bij staan? Hoogstens wat oosters of latijns uitziend. Het klinkt opzich nog best oke. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 10-06-2016 9:26] |
|
Geweldige muziek. Bedankt voor de link. |
Index / Heavy Metal |