|
Auteur: |
|
|
Derde revelatie voor mij na Kaevum en Slaegt. Geniale bandnaam ook. Op Iron Bonehead, broodje lijkt klaar. Dit wordt zo groot. https://soundcloud.com/iron-bonehead-productions/intolerance-perennial-thralldom En nu gaan we vegen |
|
Ik vind het niet zo. Meeste Iron Boneheadspul niet. |
|
En ik vind van wel. En nu gaan we vegen |
|
Ik ben over het algemeen ook geen fan van de Iron Bonehead bands maar dit mid-tempo werk is wel erg gaaf ja! |
|
Kenners weten waarom. Vooral die bandnaam hein. Pure eenvoud maar o zo onversneden geniaal. Dit wordt zo groot. En nu gaan we vegen |
|
Black wordt nooit meer groot, knaap. De trend is op. Al jaren. |
|
Denk je? En nu gaan we vegen |
|
quote: Ja, het heeft z'n hoogtepunt gehad. Gelijk seks, na het huwelijk. |
|
quote: Ik heb het gelezen ja. Heb je er nooit gezien. |
|
quote: Ik stond nochtans op de eerste rij. Heb Legion z'n pinnen nog in mijn hand gehad. En nu gaan we vegen |
|
quote: Aah, die eerste rij. |
|
quote: En B-War z'n buik natuurlijk. Eén buik om U tegen te zeggen. U. En nu gaan we vegen |
|
quote: Zoals zoveel eerste rijen hein. En nu gaan we vegen |
|
Om Marduk niet gezien te hebben in de jaren 90 moet je ook wel heel erg onder een steen hebben geleefd. Man man, strontziek werd je ervan, overal waren ze. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
caron was ook strontziek, maar pas nadat hij de voltallige band gerimd had. |
|
quote: Ik voel je. En nu gaan we vegen |
|
Met je vingers. Dat betekend dat je die avond toch iets hebt geleerd. |
|
De dt-regel in elk geval. Itt jij. En nu gaan we vegen |
|
Hmm, inderdaad. Ik lijk wel een Belg. |
|
Bedankt om deze topic bovenaan te houden. Het stemt mensen tevree. En nu gaan we vegen |
|
EP is uit. Doet de jaren '90 weer herleven. 10 minuten zijn zo voorbij, itt veel van die huidige brakkighed. Ambetanteriken, gelieve niet te kreften en moeten maar wat Black Cilice gaan luisteren. En nu gaan we vegen |
|
quote: ( ͡° ͜ʖ ͡°) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Index / Heavy Metal |