![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, ik loop ernstig achter lees ik wel. Ik dacht dat Kolstad de drummer was. Hafgufa ![]() |
|
Kolstad heeft Abbath verlaten omdat het drugsgebruik binnen de band de spuigaten uitliep Horns up! ![]() |
|
Is dat serieus ofwa? Drugs binnen BM, stop er dan maar direct mee. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Never stop the madness was het toch? ![]() |
|
quote: Mysticum. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Inmiddels is gitarist Per Valla er ook mee gestopt, ook al vanwege "persoonlijke" redenen. Wel erg toevallig... Abbath zei trouwens dit over Kolstad en waarom hij al snel weg was: “Baard [Kolstad /Borknagar drummer] is not our drummer; he was out very early on. Too demanding for us. Some people are dedicated; some people are just in it for the money. So I don’t want those people, I want the people who are in it for the right reasons. You ask for too much money, fuck off, you know what I mean” Hier kun je het volledige interview lezen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-12-2015 17:01] ![]() |
|
M.a.w., meneer wil zelf zo veel pegels dat de rest van de band maar akkoord moet gaan met een paar tientjes per show. Zoals bij veel bands op dat niveau gaat het altijd om geld. Waarom zou hij zichzelf anders als rechthebbende van Immortal proberen te registreren? Dat hele Abbath en Immortal na Blizzard beasts is toch muzikaal niet interessant en niet relevant... ![]() |
|
Haha dat interview, meneer woont nog bij z'n ouders op zolder?? ![]() |
|
Waar de neus vol van is. Ik snap de sneeuwverwijzingen nu wel beter. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote:In de kelder, dacht ik. Of dat was vroeger zo. ![]() |
|
Abbath heeft kinderen, en dan aan de sosa zitten zeg. En nu gaan we vegen ![]() |
|
signature ![]() |
|
Snow. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
wtf? ![]() ![]() |
|
Goed album. Vrij glad maar verrassend goed. En nu gaan we vegen ![]() |
|
![]() Toyota Abbath? ![]() |
|
![]() ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Aahaahaha jaa En nu gaan we vegen ![]() |
|
Er staat er eentje bij ons in de straat! ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Abbath brengt nu ook speelgoed uit ![]() Hahaha Hihihi ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Album steekt eigenlijk al tegen. Heb het eens laten horen aan ene die qua metal enkel Vai en Dragonforce kent, en hij vond het goed. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
en dus? ![]() |
|
Stel je voor dat iemand die slechts Vai en Dragonforce kent Abbath goed vindt. Dat is niet trui ende nekro kvl hoor. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |