|
Auteur: |
|
|
Gezocht leden voor de Suburban streetteams. Wie zijn wij? Suburban doet de marketing en distributie voor de bij ons aangesloten buitenlandse platenlabels. Wie zoeken wij? - gemotiveerde mensen om voor ons promotiewerkzaamheden te verrichten voor de bij ons aangesloten platenlabels. - voor de volgende regio's: Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht Labels Century Media, Sanctuary , Inside out, Dreamcatcher, House of kicks, Peaceville/ Snapper, Nuclear Blast. Wat zijn de werkzaamheden? - ophangen van posters en uitdelen van flyers bij platenwinkels, uitgaansgelegenheden en tijdens concerten. - nieuwe promotie plaatsen zoeken zoals cafés waar veel metal wordt gedraaid of andere plaatsen waar veel mensen komen die metal luisteren Wat is de beloning? - de nieuwste cd´s van de bij ons aangesloten platenlabels - gratis goodies ( poster, stickers en andere hebbedingetjes) - gratis naar concerten Is dit wat voor jou of wil je meer informatie neem contact op met daniel@suburban.nl |
|
heersch... lijkt me wel wat! Utrecht huh? Zie ik wel zitten... ik zal ens mailen |
|
geinig plan. ik heb alleen geld nodig |
|
Niet in Groningen? |
|
ook nie ergens in limburg of zo? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: cd's verkopen |
|
Klinkt als vet tof werk, laat het me maar weten als jullie nog promotie kunnen gebruiken in Balkbrug. |
|
heb heus niet te veel tijd ofzow |
|
jammer dat dat niet echt zal gaa met me werktijden My madness, my sadness |
|
Wat zijn de tijden? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ja, wat zijn de tijden voor een concert en ik kan me ook niet herinneren dat er ooit metal concerten van grote bands zijn in den haag?? |
|
gdv geen Apeldoorn *best logisch eigenlijk met zo'n Kut-Dorp... Century Media wil ik wel vanalles van ontvangen... aangezien Moonspell daarbij zit maar helaas ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
century media is zoiezo fantastisch: Samael, Moonspell, Borknager, Blind Guardian |
|
Ik zou wel eens willen weten op wat voor uursalaris dit baantje omgerekend neerkomt. *edit* wat onzinnig van me, het gaat ook om het supporten van bands die je tof vindt [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-10-2002 20:02] |
|
dat is wel heel wat cd's per maand :S Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Index / Heavy Metal |