|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gitaargasme, ja. Ik vind hem best goed, die zanger. Maar hij zat me enorm in de weg tijdens het beluisteren. Zouden ze ook gaan touren? Zo niet, dan hadden ze toch king wel ff kunnen vragen. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 16-10-2015 22:41] VIESPEUK!!! |
|
Ik vind het niet echt een pakkende bandnaam. |
|
DENNER SHERMANN DENNER SHERMANN DENNER SHERMANN DENNER SHERMANN tijdens een concert gillen naar de band. smoeilijk Maar ook lekker belangrijk. VIESPEUK!!! |
|
Misschien kunnen we het inkorten tot "Desh"? Is pakkender, krachtiger. Maar misschien ietswat te kort. "Densher"... dat is het! DENSHER DENSHER DENSHER! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
VIESPEUK!!! |
|
Denner/Shermann live debut last night at High Voltage Club was amazing! Thank you Copenhagen!!! For those who missed it, here was the setlist: 1. Evil 2. Curse of the Pharaohs 3. Into the Coven 4. Desecration of Souls 5. War Witch 6. Seven Skulls 7. New Gods 8. Satan's Tomb 9. Black Funeral 10. A Corpse Without Soul Desecration of souls! Ow ow ow ow... VIESPEUK!!! |
|
Volgens mij gaat dat nummer heel anders. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jajajaja... VIESPEUK!!! |
|
quote: Lekkere setlist. bub |
|
En hier een nieuw nummer van de te verschijnen nieuwe plaat. Uit in juni. Een gaaf nummer met geniaal gitaarwerk. Mooi artwork ook. bub |
|
Wow, die hand! Ik vind die zanger gewoon goed, bedenk ik me nu. Beetje kruising zanger van iron maiden/agent steel/michael schenker group - assault attack. Wat een gitaargeweld weer. VIESPEUK!!! |
|
Heb zeer veel zin in die nieuwe plaat. Die EP was sterk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Erg benieuwd naar Ben ik overigens weer de enige die (weer) een MF verwijzing in die hoes ziet? |
|
Die hand? Dat zeg ik net, van de hand van don't break the oath. VIESPEUK!!! |
|
Niet alleen de hand, de schedel, ook weer dat geel. (Ik ben kleurenblind he, voor mij is deze hoes en die van Dont break the oath geel...) Ik vond die vorige hoes ook al zo veel op 9 lijken. |
|
Aha, zo, ja. Tsja, geef ze eens ongelijk. VIESPEUK!!! |
|
Er is de laatste jaren sowieso een ernstig tekort aan Mercyful Fate... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Die kan zo op een tegeltje! VIESPEUK!!! |
|
Ook even checken: THEM, het debuut zou op de planken liggen... Project/band met leden van o.a. Symphony X (bas), Suffocation(drums) en ColdSteel(vocals) https://www.youtube.com/watch?v=ih2_n3qpt4k |
|
Dat klinkt gvd wel erg lekker dat Them!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zeker! Wauwie! VIESPEUK!!! |
|
Paar korte stukjes. Ik heb er normaal gesproken een enorme hekel aan, doe dan een heel nieuw nummer. Maar goed, het zijn wel hele lekkere kleine stukjes. http://metalblade.com/dennershermann/ VIESPEUK!!! |
|
Ik zag het op Blabbermouth staan, ja. Hoewel ik doorgaans niet van dat soort fratsen ben heb ik maar spontaan ff aangeklikt en geluisterd. Tijdens de pauze op mijn werk. Als anderen mij de hele dag mogen irriteren met hun herrietelefoons mag ik ook wel een keer wat laten horen. Het werd me niet erg in dank afgenomen. Hehehe. Maargoed. Het klinkt errrrrrrg fijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |