|
Auteur: |
|
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Eigentlijk véél beter dan Blasphemy zelf. En nu gaan we vegen |
|
vond het jammer alleen dat de geluid zo clean was laatst in nijmegen. Als je slordig speelt heb je sustain en alles nodig maar gitaar viel gewoon even stil wanneer de gitarist schakelde van riffs naar leads. |
|
signature |
|
quote: Je vergeet Goat Torment, ook een bazenband! |
|
Vrij gaaf. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
|
|
Vroegah vond ik het niet zoveel aan, teveel 'gepriegel'. Tegenwoordig draai ik het grijs. Verstand komt met de jaren zeg maar. Je moeder. |
|
Ja, in baroeg waren ze dus niet. mooie afknapper van een bruut dagje |
|
quote: archgoat gepriegel???? |
|
Ja, als Archgoat iets niet is.. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Alles met een solo vond ik destijds gepriegel. :') Je moeder. |
|
quote: Inderdaad. Daarmee werd Bütcher het enige lichtpuntje van een overigens zwakke lineup. quote: Prettig. |
|
quote: Pentacle zwak? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Entrails was ook zeer oke. |
|
pentacle was prima maar inderdaad Bütcher was de band van de dag zo |
|
quote: Pentacle was voor mij de band van de dag. Entrails zwaar matig.Doodswens een kut band, dat Bütcher was zeker wel vet. [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 29-02-2020 20:41] |
|
quote: Ja. Geen idee wat daar precies gaande was, maar ik kon er absoluut niets mee. |
|
Herkansing in Baroeg dit weekeinde. Kaarten voor beide dagen gaan hard. |
Index / Heavy Metal |