|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken Gut wel, en heb Odour of Torture ook, maar kheb geen idee waar je de cd zou kunnen krijgen. GUT RULEZZZZZZZZZZ |
|
www.pervertedtaste.de , heeft die hem niet? |
|
Pervertedtaste --> Gut - Odour Of Torture CD (original R.S.Records!) 17,50 € Is dat niet een beetje erg veel? En dat voor een 2de HANDS CD!? |
|
quote: Dat is best veel idd. Maar daar hebben ze hem dus wel . Lastig als jij bent wil je hem ook weer enigszins goedkoop hebben . |
|
ach ik moet zeggen dat gut op mp3 ook leuk is... origineel = uiteraard beter... maar het ging over Gut. vette band... nuff said REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Bestellen bij Perverted Taste komt uit op 17,50+8 Euro want "nur vorkasse fur ausland" Weet iemand iets anders |
|
quote:distrotje bij een show? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Zit je voornamelijk met de verzendkosten of de 17,50? |
|
ff kijken, ik heb "Oudour of Torture" en een verzamelaar met alle 7" Oudour of Torture recensie => http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=946 Verzamelaar => http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=947 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Haha, eigenlijk met beide maar vooral de versandkosten. Samen wordt het een aardig dure CD Of zal ik maar wachten tot jij ooit nog iets van die gasten bestelt? |
|
quote: Deze bedoel ik ja. Wil je'm soms kwijt quote: Deze heb ik al, het is vrij goed verkrijgbaar IMO. |
|
Waar heb je The singles collection vandaan als ik vrage mag? Heb je adress ofzo? Mail me dr anders maar ff over.. Owjah en iemand die Odour of torture heeft en hem wegdoet? Mail me maar: Dfr_robvalphen@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door GoreGrind op 09-06-2003 23:08] Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
en natuurlijk wel origineel he Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Umm Zover ik weet is "The Singles Collection" best goed verkrijgbaar. Ik heb 'm van Displeased gehad en heb 'm ook in de lijsten van verschillende mailorders gezien waaronder Perverted Taste. Naar "Odour of Torture" ben ik ook nog altijd op zoek |
|
Tuurlijk ken ik Gut. Een van de meest orgineelste grindcoreband wat tot nu toe heeft bestaan. |
|
De originele Ordour of Torture is al lang uitverkocht. De re-releases (singles collection en Ordour of Torture) waarschijnlijk ook al zal er hier of daar nog wel een groezelig distrootje er een paar liggen hebben. Probeer Bizarre Leprous eens, de gore grind bron. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
ahahaha nieuwe is lekker fris. + een nummer met Otto Von Schirach. pimpin' [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-03-2006 12:46] Suck my piss |
|
Als je een beetje wat van Gut weet, weet je dat alles al helemaal uitverkocht is een hele tijd.. je kan ze alleen nog maar heel erg duur van ebay bestellen en misschien bij een aantal distro's, maar die dingen zijn super duur, lijkt me ook niet zo gek als ze al zo lang niet meer te krijgen zijn |
|
signature |
|
Heb gelukkig alles ooit optijd van ze gekocht, gewoon voor dood normale prijzen vond wat ik tot nu toe hoorde van het nieuwe album nog niet echt denderend, geef mij de 7" maar! Even afwachten hoe die in zn geheel gaat klinken. heb nog wel een Gut/ Abortus split demo tape dubbel.. iemand interesse |
|
Ja hoor, ik wel. Fuck the world and fuck you |
|
Mijn 2 cent in het bakkie... Het nieuwe Gut album is een vette teleurstelling geworden. Het geluid is veel te netjes (waar is die zompigheid van de EP's?), de intro's veel te lang en tot overmaat van ramp staat er gewoon veel te veel ongein op die plaat. Allemaal dans / techno deuntjes die niet eens 1 keer grappig zijn, bewaar dat soort troep maar lekker voor Nunwhore commando, aub! KUT plaat! |
|
ik kan ern iet zoveel mee... wel leuk op zijn tijd... nu zal ik wel neergeknuppeld worden door de grind politie |
|
dat gangbanger zonnebril thema is priceless Kom niet meer bij hiero grindcore? nou en Suck my piss |
|
Ben ik dan echt de enige die Cumback echt een mega-schijf vind? Ik ben er anders wel redelijk aan verslaafd de laatste tijd! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |