|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toen Mantas Death werd ben ik compleet afgehaakt. Commerciële troep. |
|
Doen we een wedstrijdje? De enige Death die telt is deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Death_(protopunk_band) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: die waren op hun best toen ze nog niet bestonden. nadien is het alleen maar minder geworden .... |
|
quote: Dat valt hier mee. Al vond ik scream bloody gore wel een beetje tegenvallen toen die lp eindelijk eens een keer uitkwam. Die Death demo's klonken veel beter. Maar ja, tapetrading. Tape opnemen op tape opnemen op tape opnemen op tape. Wat klonk die bruut toen. Zelfde trouwens met reign in blood. Hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 15-02-2017 11:30] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Death was op z'n best toen het nog gewoon Robert Johnson was. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Voor Robert Johnson was het ook al erg goed hoor. Misschien wel beter. Die Johnson is mij een beetje te popiejopie.... |
|
Ja, sinds dat pact met die duivel. En die film. Lol... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Death werd pas interessant bij Human. Geen verdere nuances, want gewoon waar. |
|
Een nieuwe nummer van de te verschijnen plaat op 1 juni. Het duurt nog even. Spiritual Healing deel 2. Lekker nummertje Uiteraard weer verschillende releases te koop @ http://www.relapse.com/gruesome-twisted-prayers/ bub |
|
quote: Ik schat zo in dat de volgende plaat van Gruesome gewoon een compleet coveralbum van Spiritual Healing wordt. Dat scheelt enorm in het herverdelen van kopietjes van riffs, breaks en solo’s over ‘eigen materiaal’. |
|
Nieuwe beuker en inderdaad, of uiteraard, liggen de invloeden er dik bovenap. Dit nummer bevalt mij beter dan het vorige nummer. Aan het einde in de clip nog een leuk tribute naar John Carpenter. bub |
|
Wel grappig dat Death niet bij de 'Related Artists' op Spotify te vinden is. Leuke hobby verder. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hehe inderdaad. Zondag in de Little Devil, even kijken denk. |
|
quote: Dat inderdaad, lijkt me. Die lui hebben allemaal hun "andere" band(s) waar ze in spelen. En eerlijk is eerlijk, ze doen het wel goed. Live ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Was leuk gister. Volle bak ook. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |