![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog maar 2 keer kunnen beluisteren in zijn geheel, maar dit maakt heel erg veel indruk. Zou "progpop" bestaan? ![]() |
|
Die Distant Bells track vond ik te gek, erg benieuwd naar de rest! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dat denk ik wel. Ik vind bands als Tears for Fears en Talk Talk (The Colour of Spring) eigenlijk ook een soort "progpop". ![]() Het latere werk van ABBA ook natuurlijk, vooral The Visitors. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-10-2019 22:16] ![]() |
|
Pitfalls aan het luisteren. Ik trek dit wel. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
zo zeg, kan die kerel zingen of wat ![]() signature ![]() |
|
quote: Mew toch ook zeker ![]() |
|
quote: Yep al jaren hier fanboi, onwaarschijnlijk wat hij met zijn stem kan. Ook live staat hij continu op scherp en scherp. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
mijn hart huilt er van die hoge noten ... fuuu signature ![]() |
|
De lat ligt opnieuw hoog. Heerlijk. Ik zou bijna fanboy worden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Nice ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Echt wel een goeie zanger! Erg mooi nummer opnieuw. ![]() |
|
Mooi. Gedurfd. Mooi. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Prachtig nummer! ![]() |
|
Goede band, ook al is het niet helemaal mijn ding qua stijl, meer van het ruigere werk is dit de kwaliteit niet te ontkennen. Zo nu en dan een track, hun IJslandse broer vind ik nog een stapje interessanter op een of andere manier... (Agent Fresco) ![]() |
|
quote: Agent Fresco is toch wat meer rechttoe rechtaan dan Leprous. Geen slechte band, daar niet van. Mij toch iets te vrolijk ofzo. Maat van mij noemt het "Leprous light". [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 09-12-2020 13:44] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Vet nummer. Is die Einar Solberg niet ook enorm aan het worstelen met depressies? Mooie lyrics in ieder geval. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
je ferm down. hoe meer moodswings, hoe mooier de muziek jammer. signature ![]() |
|
quote: Agent Fresco is inderdaad nog wat meer de popkant op, maar qua complexiteit is Agent Fresco net zo moeilijk om te spelen (in ieder geval op drums). quote: Waarschijnlijk wel. Het schrijfproces van Pitfalls was in een depressieve periode van hem met veel ups en downs. Zijn zang en teksten voelen ook enorm persoonlijk aan op die plaat. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-12-2020 18:50] ![]() |
|
signature ![]() |
|
Ah kijk. Goed nieuws. Trouwens net afgelopen weekend kaartjes gekocht voor het optreden in Doornroosje op 3 December. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-06-2021 0:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Voor de liefhebber trouwens wat akoestisch vermaak van zanger Einar Solberg. 11 nummers. Ik heb het maar even vastgelegd op de harde schijf. https://www.youtube.com/playlist?list=PL71VleYXt4t5YaPkWH3NFUTCSHkv-FT9y [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-06-2021 7:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://zwaremetalen.com/nieuws/videos-op-zaterdag-saturnian-mist-leprous-aborted-paradox-amenra-thy-catafalque-enforcer-en-meer met clip iets minder nummer imho. signature ![]() |
|
Het nieuwe album Aphelion is uit en stond netjes om klokslag middernacht op Deezer. Inmiddels de eerste luisterbeurt achter de rug en persoonlijk vind ik het een erg sterk en heerlijk pakkend album. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |