![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zomermetal wint sowieso van wintermetal. ![]() |
|
Erwtensoep kan toch ook altijd. Raarrrr... VIESPEUK!!! ![]() |
|
Burzum is volledig winter zou je zo zeggen. Niets is minder waar. Sinds Mies Meulders het op Metalopolis aankondigde als even smerig als een opengetrokken beerput bij 30 graden, zet ik Burzum gaarne op als het eveneens 30 graden is. Zeau is dat. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Moeilijk verhaal, maar ik denk dat ik het met je eens ben, ja. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Wat ik ook gaarne doe. In de zomer bij 30 graden door een drukke winkelstraat lopen en dan op m'n headphones volle bak Hate Forest. Dan heb ik het gevoel da'k leef. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Dissection en Shining, de Zweedse, zijn voor mij echt winterbands. Qua zomerbands zou ik zeggen Blind Guardian of Primus. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Dissection vind ik zelf redelijk vrolijk, met die heavy metal touch. De eerste twee kan ik ganse dagen blijven luisteren. Net lijk Nemesis Divina. All-time favo's. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Zomerbands zijn Nuclear Assault, Misfits, Sepultura, SlipKnot, alle sludge/stoner aangelegenheden, etc. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Beetje kou opzoeken in de zomer maanden. Ik luister het liefst naar Paysage d'Hiver - Welt Aus Eis als de mussen van het dak vallen. ![]() |
|
Doorgaans niet, maar er zijn uitzonderingen, al geldt eigenlijk alleen voor black metal. Een band als Forgotten Woods draai ik uitsluitend tussen oktober en februari. Zelfde geldt voor een album als Dark Medieval Times: fantastische plaat, maar daar heb ik hartje juli bijvoorbeeld écht geen zin in. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
ik luister sowieso meer metal in de winter. Tijdens beter gezegd zonnige dagen met geen zwak winter zonnetje komt er meer space rock etc langs. Daar bij natuurlijk ook meer allerlei stoner/doom etc. Vrij veel powerviolence etc tijdens ontbijt ook. in de winter meer extreme metal en crust punk enzo. Al luister ik sowieso hele jaar door wel naar alles. ![]() |
|
quote: Of boerenkool met worst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Precies. Er zijn weer hokjes gevonden, hehe. Ik doe daar níét aan mee. VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Hutspot met rookworst ook prima te doen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Vader Cannibal Corpse Amon Amarth Die gamma is wijd. Ik doe daar nie aan mee. Easy listening death metal Never. Jamais. Rien. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Er is maar één Jamai!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-05-2015 12:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |