|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Nile + Suffocation e.a. Donderdag 10 september Doornroosje Nijmegen Open: 19.00 uur, Aanvang: 19.30 uur Entree: € 17,50 (vvk), € 20 (aan de kassa) Tickets & info: http://www.doornroosje.nl/event/nile-suffocation-e-a/ Facebook event: https://www.facebook.com/events/619972014800745/ |
|
Altijd nice. En nu gaan we vegen |
|
Fokking vet ! Mijn 2 favo DM bands op 1 avond, redelijk in de buurt. lampje |
|
Hopelijk ook nog ergens in het zuiden/westen. |
|
Victorie in Alkmaar, P3 in Purmerend of de Flux in Zaandam. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee joh, Baroeg of Bibelot |
|
Suffocation met wie op vocals? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
dat vraag ik mij dus ook af. maakt voor mij toch wel ff verschil. |
|
Volledige line-up: Nile (usa) + Suffocation (usa) + Bloodtruth (ita) + Truth Corroded (aus) |
|
quote: Wie moet dat anders zijn dan Frank Mullen? an evil incarnation of DEATH! |
|
Nou de laatste tournees was Frank er anders niet bij. De zanger van Dying fetus heeft ook weleens de band bij gestaan. |
|
Die kerel van Decrepit Birth heeft ook al eens ingevallen tijdens een tour. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Tijdschema Let op; de openingstijd is vervroegd van 19.00 uur naar 18.30 uur. 18.30 deur & kassa open 19.00 - 19.30 Truth Corroded 19.45 - 20.15 Bloodtruth 20.30 - 21.30 Suffocation 22.00 - 23.15 Nile |
|
quote: Drummer van Disgorge doet vocals tijdens deze tour |
|
Vanavond! Vooral weer benieuwd naar Kollias, eens kijken/horen of hij het live weer allemaal lekker aan elkaar kan beuken. an evil incarnation of DEATH! |
|
En zoals verwacht was het inderdaad Kollias van Nile die het meeste indruk wist te maken. Wat me bij Nile bijzonder opviel was het onderscheid tussen de nieuwe en de oude nummers, waarbij de oude nummers wat mij betreft een stuk origineler klinken. De frontman van Suffocation vond ik ook zeer indrukwekkend, sowieso waren de mannen in goede vorm. Het geluid was ook zeer goed te doen. an evil incarnation of DEATH! |
Index / Concerten |