IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nederlandse metal magazines
Aratron
Usericon van Aratron
Posted 17-05-2015 16:43 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

Bestaan er eigenlijk nog Nederlandse metal tijdschriften?
Aardschok bestaat natuurlijk nog, maar vroeger had je nog Mortisian/Numskull magazine en ik dacht dat er nog een underground blad bestaat dat 'Headbanger' heet.
Ik zoek een blad dat zich wat meer concentreert op de Nederlandse metal bands.

Aratron

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-05-2015 17:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Een drol als komkommer is nogsteeds een drol.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Aratron
Usericon van Aratron
Posted 18-05-2015 21:17 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

Ja, duidelijk.

Aratron

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-05-2015 22:45 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

HeadbangersZine bestaat nog steeds ja. Voor de rest niet veel soeps denk ik. Niet dat ik weet iig. Boeit me ook totaal niet.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-05-2015 22:51 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2015 22:45 schreef ColdheartMinor het volgende:
Boeit me ook totaal niet.

( ͡° ͜ʖ ͡°) het boeit hem niet ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com