|
Auteur: |
|
|
De Eindhovense metallers van Burn the Iris komen met de tweede teaser van de binnenkort te verschijnen EP "Ionosphere". https://youtu.be/H3qdvwvCtrA Like en deel em Facebook. Kijk op Facebook.com/burntheiris voor meer info. Of............ kom ze binnenkort live zien! 3 Juli - Cafe the Jack, Eindhoven, w/ Colors dead Bleed, Mourn en Blood of Kings. 25 September - Metal Front, Coevorden, w/ Intoxicate (Zweden) 26 September - DB's, Utrecht, w/ Intoxicate 27 September - de Roos, Deurne, w/ Intoxicate 24 Oktober - Weert Hard, Weert [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-05-2015 19:26] |
|
Let nou toch eens op de topicnaam, jongen. Het is toch duidelijk dat het hier om #2 gaat. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-05-2015 20:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze maken in ene ook heavy metal. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is heavy en het is metal. Ik zie het probleem niet. Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat hiervoor niet echt een topic voor is. Algemeen was ook al niet goed volgens 1 bepaalde iemanden. |
|
Een bandtopic waar je al je bandje gerelateerde zooi in plempt is anders dik in orde in plaats van voor ieder nieuwtje een topic te starten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Robin keerl! Hoestienou? Gewoon 1 bandtopic aanmaken inderdaad, waar je al het Burn the Iris gerelateerde nieuws in kan posten. Boeiender |
|
Met mij is goed! |
|
quote:Mooi mooi! Boeiender |
|
quote: Nou, nou moet het wel kloppen. Edit: En gefixt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-05-2015 19:34] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mooi mooi! Boeiender |
|
Drank u wel. |
Index / Heavy Metal |