|
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers van Kalmah en Eternal Tears of Sorrow is dit wel goed te pruimen waarschijnlijk: |
|
Yeahhh Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Oh, deze heb ik als het goed is op Brainstorm gezien vorig jaar. Kan me er alleen niet veel meer van herinneren om eerlijk te zijn. |
|
quote: Was je op Brainstorm? VET! Ben daar vanaf 2008 elk jaar geweest, alleen vorig jaar niet helaas. Ik heb bands daar gezien als Antestor, Illuminandi, slechtvalk (mijn favs dan weer lol), en Drottnar was ook erg cool, Deuteronomium (weet niet meer of Deuter nou op Brainstorm was of Night of metal) [Dit bericht is gewijzigd door Arwen777 op 10-06-2015 21:32] Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Ik ging vorig jaar in principe vanwege Orphaned Land (één van mijn favoriete bands), maar het was een leuk festival. |
|
quote: Wat leuk! Het was een traditie voor mij om elk jaar te gaan. Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
quote: Je hebt Deuteronomium waarschijnlijk dan in 2009 op Brainstorm gezien. Elke uil was ooit een uilskuiken |
|
Heb deze band altijd als de christelijke kloon van de oude In Flames gezien, echter wel van lager niveau. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zou goed kunnen inderdaad, heb ze meerdere malen gezien dus kan ook beide zijn hihi. Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
quote: Ja vooral oudere werk van In Flames. Qua muziek hoor ik ook af en toe wat kalmah voorbij komen |
|
quote: Ben er helaas vorig jaar niet geweest, Orphaned Land is ook een van mijn favo bands, misschien wel zelfs mijn favoriete. Wel vorig jaar Orphaned land twee keer gezien, ook nog een akoestisch in een synagoge dat was echt episch. Grotendeels bestaande uit Joden in een synagoge, kan bijna gewoon niet beter. En dan zulke muziek |
|
quote: Ik hoor er zelf veel meer Kalmah in dan (oude) In Flames eerlijk gezegd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: indeed, heb het ff vergeleken ja, zeker qua stijl heeft het veel meer weg van Kalmah |
|
Dat kan je erin horen, feit is dat Immortal Souls begon in de tijd dat In Flames opkwam en ze toentertijd ook als IF-kloon te boek stonden. Kalmah begon veel later, maar natuurlijk kan IS daarna wat van hen overgenomen hebben, het zijn toch allebei Finse bands. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En beide killer |
|
Gay. Je moeder. |
|
quote: Kalmah is alles wat ik versta onder slechte melodeath. Wat grunts en plastieken riffkes, cheesy synth-gepingel en nog wat benaming om het geloofwaardig te maken, swampmetal. En nu gaan we vegen |
|
quote: Dat mag jij vinden |
|
Vanaf dat het genre als dusdanig één eigen benaming gekregen heeft, is het volgens mij fout beginnen gaan. Pioniers waren uiteraard Amorphis met hun Tales, ook Edge Of Sanity met Purgatory Afterglow. Maar daarna al die copycats en ook nog de implementatie van die feeërieke synths van één Children Of Bodom hebben veel kapot gemaakt. Dat er één niche voor bestaat, is leuk maar ik vind het matig. No offence. En nu gaan we vegen |
Index / Heavy Metal |