|
Auteur: |
|
|
Nu we toch bezig zijn, de debuutcd van 2015 is ongetwijfeld Ildsvanger van Slaegt in raw BM kringen. Deens, 1 of 2 leden, rauwe BM met leuke riedeltjes maar ontzettend efficiënt. Verrasten met hun demo reeds vriend en vijand, een one song 7" volgde en de debuutschijf Ildsvanger blaast alle Ijslandse, Nidrosian of Cascadian jongens mijns inziens volledig weg. 2nd wave geïnspireerd in een actueel jasje. Dit soort bands blijven BM voor mij spannend houden. Geen jewtube, wel stukje soundcloud. https://soundcloud.com/cvltnation/a2-ildsvanger En nu gaan we vegen |
|
Slægt. Prima band om mij eraan te herinneren dat er ook saaie BM is. |
|
ik ga kapot signature |
|
Het beste wat ik in jaren gehoord heb. |
|
quote: 97% van wat er tegenwoordig uitkomt, is saai. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ok, maar doe het rustig. En nu gaan we vegen |
|
Goede eerste post, caron. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, dat was een oprecht compliment. Je kunt het dus toch. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Da was nie voor u zenne. Da was voor de kvlt. Voorts kan ik geen complimenten of andere vriendelijkhed verdragen. De firma dankt u. En nu gaan we vegen |
|
quote: Inderdaad het beste wat ik al in Denemarken gezien heb. Als Gorath het zegt, is dat onversneden waarheid en kennersogighed. En nu gaan we vegen |
|
Het zal door de goede onderbouwing komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En nu gaan we vegen |
|
Is dit een cover? |
|
Ma nee pee. En nu gaan we vegen |
|
Ik dacht het omdat het ineens in het Engels is. |
|
Later dit jaar Slaegt singeltje op New Era. Ws split met VENEROR. |
|
Et c'est parti! Fan van het eerste uur hiero. Demo hiero. En nu gaan we vegen |
|
Blijft geweldige muziek dit. "Move in Chaos" beloofd veel goed nieuws [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 21-06-2015 18:54] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Lichtpuntje in de duisternis in de eenheidsworst die BM tegenwoordig is. Of andersom. En nu gaan we vegen |
|
Ik kende alleen Ildsvanger van deze lui, dus de verbazing was net groot toen ik net de Beautiful & Damned EP voor het eerst hoorde. Binnen een paar maanden van rauwe d-beat black naar, eh, ja wat? Goed geproduceerde, black/heavy metal? Meer richting oude In Flames. Erg goed. |
|
Het nieuwe album (Domus Mysterium) is vrijdag uitgekomen. De twee onderstaande tracks vind ik in ieder top klinken, de eerste keer dat ik naar deze band luister. Ik ga de hele plaat zeker eens checken. |
Index / Heavy Metal |