|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
In Veenendaal nog wel. |
|
Misschien ook niet , iedereen mag het zelf weten. Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Ik voel een meet en greet aankomen. Arwen met kuisheidsgordel en Vargen met de handen op zijn rug. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Krijgen we dat weer. Niet alles draait om seks hè meneer Disastertje. |
|
Wordt ook lastig als je mijn vorige post goed had gelezen, Vargje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik zal het maar als een compliment opvatten (kuisheidsgordel) xD Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
quote: Dichtbij voor jou? Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Ik had hem goed gelezen, maar ik weet wat je impliceert. Er is geen sprake van. |
|
quote:Het is hier op steenworp afstand vandaan. Maar ik ken geen van de bands, en ik krijg de indruk dat het gewoon hardrock is, geen metal? |
|
quote: Jerusalem is idd rock, HB is gothic muziek, Spyker = metalcore....Veritas Infinita ook gothic... Maar ja, niet zo naar gekeken dat er voornamelijk rock bands zijn en weinig tot geen metal. Edit: De naam zegt het ook, Rock alive maar het lijkt mij dat als men van metal houdt, dat men ook rock weet te waarderen of zie ik dat nou verkeerd? [Dit bericht is gewijzigd door Arwen777 op 17-06-2015 18:01] Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Staan er bij zulke christelijke evenementen ook weleens atheïsten of satanisten buiten, om jullie te overtuigen van hun overtuiging/geloof? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Oh ja, ik vroeg het ook meer voor mezelf. Ik hou verder wel van rockmuziek, maar qua rockconcerten ga ik alleen naar dingen die me dan echt interesseren. In tegenstelling tot metal, waar ik de gemiddelde willekeurige bak herrie live wel kan waarderen. |
|
quote: Geen idee, vast wel, met een dodelijke blik en armen over elkaar en christenhond te roepen. :p Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
quote: Ok, heb je de bands al beetje gecheckt wat je ervan vind via youtube toev? Misschien zit er iets bij i dont know. Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Er zit voor ieder wel wat bij hoor. Rock (Moonradio) Hard Rock (Jerusalem) Heavy Metal (Deth Enemy) Death Metal (ForChristSake) Thrash Metal (Supresion) Metalcore (Spyker) New Wave / Rock (Frühstück) Punk Rock (Alive Again) En er wordt nog wat bijgeboekt. Dus je ziet het, variatie genoeg. Elke uil was ooit een uilskuiken |
|
quote: Ja, juist. Ik moest even zoeken op die site, maar het is dus een christelijke indoor rockfestival. In de Basiliek. Moest ik even googelen, toch raar, aangezien ik al 46 jaar in Veenendaal woon. De Basiliek is blijkbaar ooit begonnen als aanbieder van plek voor zondagse diensten van een kerk. Ook weird, want we barsten hier van de kerken, maar goed. Maar blijkbaar zijn er geen concerten te zien van niet-christelijke metalbands. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 17-06-2015 19:22] VIESPEUK!!! |
|
quote: Je bent gewoon bang dat je dan mot krijgt met OWW de reliefoob. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Behalve dat je het christelijke er hier naar mijn mening iets te hard probeert in te wrijven ben je misschien een heel aardige meid. En die kuisheidsgordel is natuurlijk om Vargen af te remmen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-06-2015 21:16] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: I lol'd. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik vrees zijn toorn. |
|
quote: De OT OWW. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
ouwe taart? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hehehe. Ik lees het nu pas goed, ik snapte het al niet. Klote kleine smartphone schermpjes, ook met die dingen moet ik een leesbril gebruiken. VIESPEUK!!! |
|
quote: Oude testament? VIESPEUK!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |