|
Auteur: |
|
|
Nieuwe Nederlandse band. De demo komt in juli uit op Nuclear War Now! uit de VS. Opwarmer: https://nuclearwarnowproductions.bandcamp.com/album/spirit-of-the-entrance-unto-death Het volledig album (met echte drums) komt eind van het jaar, begin 2016 als een split release tussen NWN! prod (LP) en New Era (LP en CD). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-06-2015 15:34] |
|
Genre? |
|
Ik maar wachten op het moment dat de gitaar invalt. VIESPEUK!!! |
|
Wees blij dat Vargen het vroeg. Er waart hier wel eens iemand rond die had enkel genoegen genomen met minstens drie gerelateerde FB links, een handgeschreven bio/discografie en een foto van je oma. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wist niet dat je kwaad werd.. |
|
Wie? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ah kijk, dit is nuttige informatie waarop mensen kunnen baseren of ze wel of niet op de link hoeven te klikken. |
|
Poeh poeh. Vroeger moest je helemaal naar de platenzaak struikelen en vieze koptelefoons opdoen om wat nieuws te horen. 1 klikje. En je eigen koptelefoon opdoen. VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De markt is verzadigd, en als iemand een band promoot verwacht ik daar wat essentiële informatie bij, waarvan even een korte genreaanduiding wel één van de belangrijkste is. Dat het een Nederlandse metalband is met een stoner hoes is voor mij geen prikkeling genoeg om op een link te klikken. Ja, bekend verhaal, en blijkbaar is het heel metal om je band te willen promoten maar er vervolgens niet in te slagen. Maar goed, het is maar een tip. |
|
quote: Pruttelende koffie. Tsjongejonge, ik hoop dat dit een demo is van een eenmansbandje met tijdgebrek. Hafgufa |
|
Met die prominente bas heeft het soms wat weg van Necromantia maar ik vind de sound wat dunnetjes. En nu gaan we vegen |
|
quote: Het is dan ook één demo. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik was even aan het ouwe zemelaren. VIESPEUK!!! |
|
quote: Alsof de posterijen er wat aan kunnen doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wat een.. aparte mix. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Later deze week verkrijgbaar bij onderstaande! |
|
Vet! Ik doe niks meer met tapes dus mocht het nog op cd uitkomen dan doe mij maar een exemplaar. |
|
Dit blijft echt een demotape, maar begin volgend jaar komt het volledige album op vinyl en CD. |
|
Klinkt best leuk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gewoon leuk, Ben? Supergoe, zal je bedoelen! En nu gaan we vegen |
|
Avé! De demo "Spirit of the entrance unto death" is nu verkrijgbaar via de band! Orders die geplaatst worden via: ghullzaraen@gmail.com ontvangen een unieke, handgemaakte tekening bij de tape. Handel snel want ze gaan aardig hard! Voorbeelden van de tekeningen vindt je op onze facebook https://www.facebook.com/pages/Necromantic-Worship/457644597743769 |
|
quote:Komen er ook optredens? |
|
Nope, band is dood. |
|
Wat kvlt!! When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |