|
Auteur: |
|
|
http://www.doornroosje.nl/event/pallbearer-bast/ (Even spammen). Nog meer liefhebbers die gaan? Het is verzet van Doornroosje naar Merleyn. Deuren open: 21.00 uur Bast: 22.00 uur Pallbearer: 22.50 uur an evil incarnation of DEATH! |
|
Konden ze het nog later laten beginnen? Maar wie weet, beide gave bands en op fietsafstand. |
|
Wilde met de trein komen, maar nu verder van het station en met die tijden kom ik niet meer thuis. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 26-06-2015 11:23] |
|
Idd zonde dat het nu zo laat begint. Zelfs terug naar Arnhem met het OV en geen nummer missen wordt waarschijnlijk moeilijk... En nee, met de auto gaan is echt geen optie. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Wilde ook gaan maar zo laat haal ik trein meer terug. Helaas. |
|
Nijmegen heeft nachtnet, de laatste treinen richting Arnhem / Utrecht én Den Bosch gaan om 0.19, 0.57 en 1.57 uur. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-06-2015 14:24] |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-06-2015 14:43] |
|
quote: fair enough, boodschap aangepast. Het was meer om aan te geven dat er tegenwoordig iets meer reismogelijkheden met het OV. Niet alle locaties zijn te bereiken met OV na 0.30 uur, dat klopt. |
|
Ok. Duidelijk. Bedankt voor de aanpassing. |
|
Vanavond alweer! Het zal mij benieuwen hoe de opkomst zal zijn. Ondanks het tijdstip hopelijk wel meer mensen dan anderhalve man en een paardenkop. an evil incarnation of DEATH! |
|
Als ze een beetje lange set spelen kan ik na Napalm Death in Deventer nog doorrijden naar Nijmegen en nog een stukje meepikken 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Volle bak wellicht. |
|
Is er ook merchandise aanwezig? an evil incarnation of DEATH! |
|
gaan we wel vanuit |
|
Is er godverdomme ook airco aanwezig met deze hitlergolf? With new found hope, there still could be Victory... |
|
Er hing altijd wel zo'n plafondventilator, kan iedereen lekker in een kringetje onder gaan staan. |
|
Bij Napalm Death in Deventer hing het zweet aan het plafond en toch werd er niet geklaagd 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Om 22 uur beginnen was blijkbaar nog niet laat genoeg.. Desondanks geen spijt dat ik ben gegaan. Bast weleens beter gezien, maar nog steeds tof en Pallbearer vond ik weer erg fijn. |
|
de versterker van Pallbearer liet het afweten tijdens de soundcheck, is provisorisch 'gerepareerd', vandaar de uitloop. Maar tijdens Bast begaf deze het alsnog. Er is toen een nieuwe gefixed, toch fijn dat dit nog kon. Het was verder bijna niet te harden qua hitte.. |
|
Mee eens, ben momenteel al niet enorm fit en die hitte binnen was heftig. Gelukkig bijna de hele avond onder een ventilator kunnen vertoeven. Leuk avondje, vooral Pallbearer speelde lekker en langer dan ik had verwacht. |
|
Genoten van Pallbearer! Wat een goed optreden. Verder een aangename kennismaking met Bast, ondanks dat de versterker het liet afweten bleven ze nadat het opgelost was vol goede moed spelen. an evil incarnation of DEATH! |
Index / Concerten |