|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmmz dan hebben we toch echt een zwaardere server nodig. ff flink op de banners klikken allemaal... |
|
Die kunnen gewoon in het normale foto topic. Trouwens, even een andere mededeling: de oude search doet het ook (tijdelijk) niet meer. |
|
wanneer gaat ie weer open want het is echt behoorlijk kut op deze manier! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Moet de topictitel niet veranderd worden? Dat ff dekt de lading niet meer echt geloof ik. Ik mis de search wel heel erg. Ik kan geen interessant topic meer vinden op deze manier. |
|
quote: Hmm, liever in het kinderfoto topic. http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4050 Dead things grow from deep inside... |
|
dat even in de werkt even niet duurt idd wel hele boel veel even |
|
Het is inderdaad best even afzien, ook voor de moderators, we kunnen niet zo makkelijk verwijzen naar al bestaande topics enzow. Maar goed, Paul is ermee bezig... effe geduld hebben maar. Dead things grow from deep inside... |
|
Ghehehehe zelfs ik programmeer sneller Zenial |
|
quote:Tja werklozen hebben tijdzat |
|
quote: Maar Paul doet het in 1x goed. |
|
quote:Ik ben het complete forum aan het herschrijven. Dat is niet even in 2 dagen af. Ik ben al een heel eind. Het uiterlijk van het forum zal niet veranderen. |
|
cool ik ben 3 keer op een rij gekwoot Zenial |
|
quote: vergeet de optie text van onder naar boven lezen en andersom erin te pletteren Oud Vuil. |
|
quote:Ik zal het vergeten |
|
quote: NEEEEEEE, shit. maar dus niet vergeten Oud Vuil. |
|
quote:Ik heb het niet vergeten, kijk maar eens op http://forum.zwaremetalen.com en dan je profiel. |
|
Is er al iets te zeggen over wanneer de search het weer zal gaan doen? |
|
Is het misschien een idee op elke dag, om een uur of 4.00 's nachts ofzo (wanneer het lekker rustig is), een soort kleine database (of meerdere kleinere databases) te maken met woorden die veel in een topic gebruikt worden (bijvoorbeeld minstens 100 keer ofzo) en die dan laten doorzoeken en dan kan de gebruiker zelf aangeven welke databases die wil doorzoeken. |
|
quote:Het forum heb ik niet voor niets overnieuw geschreven . Momenteel is de indeling van de tabellen in de database niet erg handig voor het zoek gedeelte. Als forum 2.0 zometeen goed werkt ga ik de de database omzetten zodat forum 2.0 gebruik maakt van de nieuwe database structuur. Niet lang daarna zal dan ook de search weer terug komen. |
|
quote: Over welke tijdsspanne gaat dit denk je? [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 18-07-2002 20:50] |
|
Ergens volgende week wil ik het hele forum overzetten op versie 2.0 ... een paar weekjes denk ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Vorige pagina |