![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Met leden van Oranssi Pazuzu en Dark Buddha Rising. Denk aan een soort psychedelische Darkthrone taferelen. Erg erg lekker. Het nieuwe album streamt in z'n geheel op: http://noisey.vice.com/blog/abyssion-album-stream ![]() |
|
Ja, leuk wel, maar het blijft, net als die Atomykela van vorig jaar, ver onder het Oranssinivo. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
De nadruk wordt iets teveel gelegd op de band met Oranssi Pazuzu en Dark Buddha Rising. Op de FB van die laatste verscheen het volgende: quote: Ik vind het een geweldige plaat, kan me goed vinden in de review op de frontpage. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Dat verklaart het een en ander: namelijk de line-up. Wat ik me wel afvraag. Is de zanger dezelfde gast als die van Hebosagil? Eveneens Fins, mij getipt door de zanger van Oranssi. ![]() |
|
quote: edit: wss niet, maar wel een vergelijkbare brulstijl af en toe. ![]() |
|
quote: ![]() Svart Records, black metal en psychedelische rock? Dat moet wel goed zijn! ![]() ![]() |
|
Beter dan gedacht. Best vet. Eens vaker luisteren. ![]() |
|
Hij verveelt hier ook nog steeds niet. Alleen wat kort zelfs. Goed teken! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |