|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 1 augustus Zuiderstrand, Scheveningen Bevestigd: Death Angel (US thrash) The Deaf (NL garagepunk 'n roll) Kingfisher Sky (NL prog. metal) Novastar Rondé Lucas Hamming The Indien Fexet Ed Struijlaart The Elementary Penguins Friends of the Family Metalstage: Carnation (SWE old school death) Distillator (NL thrash) The Stiff (NL punk tribute) Rages Of Sin (NL death/thrash) Rebelstar (NL sleaze partyrock) Sad Iron (NL 80's speedmetal) Martyr (NL old school heavy metal) Aanvang: 12.30 uur Entree is gratis. www.schollenpop.nl |
|
Ik ga mijn best doen hierbij aanwezig te zijn, lijkt mij geniaal.. metal en strand. Nu nog mooi weer en een bar waar men cocktails verkoopt |
|
Nie slechte, misschien dat ik dan al terug ben van vakantie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oh dat is jammer. Ik kende dit festivalletje helemaal niet, maar lijkt mij wel leuk. Zag dat het niet al te laat is afgelopen, dus terug met de trein moet te doen zijn. |
|
Tip! Vanaf station "Centraal Station": HTM-bus 22(richting Duindorp) uitstappen halte Tessel-sestraat/Nieboerweg, ongeveer 50 meter teruglopen, voor de brug linksaf richting strand. Tijdschema: Mainstage 13.00 De Fantasie 3 14.05 Lucas Hamming 15.35 The Elementary Penguins 17.05 The Indien 18.35 Death Angel 20.25 Novastar 22.15 The Deaf Locals and Talentstage 13.35 Lukewarm Ocean 14.50 Fexet 16.20 Ed Struijlaart 17.50 Kingfisher Sky 19.40 Rondé 21.30 Friends of the Family Scholtainer 13.00 Man Down 14.00 Guusje Schuit 15.00 Teddy Macrander 16.00 The Woven Leaves 17.00 New Dosis Audio 18.00 The Rising Wolves Metalstage 13.30 Rages of Sin 14.30 Carnation 15.30 The Stiff 16.30 Rebelstar 17.30 Distallator 19.40 Sad Iron 20.30 Martyr |
|
Aanwezig voor The Deaf en Death Angel natuurlijk en hulde aan The Hague Heavy Metal Alliance voor het organiseren van een metal-stage. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Thnx! Nog geen vrij kunnen krijgen, maar nog hard mee bezig het toch te kunnen regelen. |
|
Morgen! |
Index / Concerten |