|
Auteur: |
|
|
Dynamo is idd wel geinig. Tis gezellig en het bier is goedkoop heb alleen geen url voor je I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik geloof dat er onder station noord er nog een zit. Maarruh weet niet hoe deze heet |
|
quote: De Bunker Don't blush when I rip you open |
|
De Baroeg heeft ook een oefenruimte Don't blush when I rip you open |
|
heeft iemand n url of iets van die bunker? |
|
quote: Oei! Geen idee, ik woon er heel dichtbij, maar hoe je ze kan bereiken.... Don't blush when I rip you open |
|
Misschien moet je hier ff zoeken http://www.musiclinks.nl/dir/Muzikant_en_Instrument/Oefenruimtes/ |
|
dank |
|
quote: Een stel vrienden van mij oefenden daar ook altijd, maar heb weinig positiefs over dat plekkie gehoord. Soms kwamen ze met z'n allen uit Zierikzee (toch zo'n 75 KM er vandaan), en dan hadden ze hem niet open gedaan. Want een sleutel kregen ze niet... Erg lullig... |
|
k zal daar es gaan zoeken, waar zit die als je bij station noord naar beneden komt? |
|
quote: aan het water onder het viaduct.. |
|
quote: En je kunt er leuk op pissen... Hmmm, wat een onzinnige opmerking... Het is klein en letterlijk een bunker! Opzich wel okeej, maar zorg dat je goede afspraken met die gozer maakt!!! |
|
Misschien voor de volgende keer: Villa Musica in Vlaardingen Wilhelminahaven 10 B (dichtbij NS Station Centrum) www.villamusica.nl Tarieven: 23 euro kleine ruimte 25 euro grote ruimte Backline aanwezig, niet altijd even goed helaas... Telefoon: (010) 248 98 38 |
Index / Muziek algemeen |