|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Melvins I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Aanwezig. Vorig jaar was het leuk. |
|
Geen Melvins meer, want die mogen niet van Incubate. Wel nog UFOMAMMUT, VALIENT THORR, CARLTON MELTON, CAUSA SUI, CHILD en WHEEL OF SMOKE bevestigd. |
|
quote: |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 13-07-2015 17:33] |
|
Wat is er zo grappig? Ik vind het nogal sneu. |
|
:') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik lees het net, ja. Incubate heeft de exclusieve shows (The Melvins spelen namelijk twee keer op het festival), maar daar had de boeker blijkbaar niks over gezegd tegen Desertfest. Echt zuur voor de organisatie. |
|
+ GOATSNAKE DOZER MOON DUO SUNDER RUBY THE HATCHET PROGERIANS |
|
quote: |
|
+ BONGZILLA SOURVEIN MONOLORD MONOMYTH TANGLED HORNS |
|
Oomph. Bongzilla en Sourvein. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
- Ruby the Hatchet - Sourvein + Stoned Jesus Papir USA Out Of Vietnam Banda de la Muerte Crystal Head Pendejo The Heavy Crown Mars Red Sky Black-Bone Harsh Toke Vandal X [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-09-2015 14:51] |
|
EARTH *dansje* |
|
Wat een sterke line-up, zeg Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Was jij er vorig jaar? |
|
Nee, ik ben nooit @ Desertfest geweest. Daarvoor geldt min of meer hetzelfde verhaal als voor Incubate (dat in ongeveer dezelfde periode valt): het lijkt me erg tof, maar het komt telkens net helemaal uit niet uit qua financiën en / of planning. Dit is bijvoorbeeld ook weer daags na Liverpool Psych Fest, zo'n weekendje Verenigd Koninkrijk loopt toch ook weer aardig in de papieren. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik ken daar zelfs niet één band van naam. |
|
Valt in het niets met de line up van vorig jaar, jammer. Afwezig. |
|
Goatsnake lijkt me wel gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-09-2015 19:28] |
|
quote: Jammer inderdaad, amper een zestal bands die ik echt zou willen zien. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +666 |
|
quote: +420 |
|
|
|
DANSEN! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |