|
Auteur: |
|
|
Kan er niet echt een vinger op leggen, het album valt aan de ene kant mee, aan de andere kant valt ie tegen. |
|
De nieuwe plaat valt gewoon vies tegen, ik heb er laatst een recensie in het Engels over geschreven. Veel geƫxperimenteer met nieuwe geluiden waardoor de sound juist heel erg "middle of the road" wordt. Blij dat ik ze voor het uitbrengen van Freedom heb gezien in 2012, toen ze The Shape of Punk to Come zowat helemaal speelden. |
|
Blij dat ik ze in de jaren'90 gezien heb toen ze nog enige geloofwaardigheid hadden. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Agree. Ze waren al in 2000 gestopt. En nu gaan we vegen |
|
Bullshit, ik zag ze in de 013 voor het eerst toen ze net weer bij elkaar kwamen en reken maar dat dat echt was. Met al mijn mede dertigers in de pit die we nooit hebben kunnen bouwen. Refused die eindelijk met plezier The Shape Of Punk To Come kon spelen...dat was echt mooi hoor. En lekker voor je dat je ze in de jaren 90 hebt gezien maar de band heeft naar eigen zeggen The Shape nooit lekker gebracht live en nu wel. Dat nieuwe album, tja je kunt er van zeggen wat je wil maar ik hoor een band die doet wat ze willen en er ook nog eens een hoop lol aan beleven. Nee natuurlijk staat er niet nog een New Noise of Rather Be Dead op maar dat verwachtingspatroon was ook wel naief. |
|
quote: En ik vind lekker toch van nie. Eens band kapt, moeten ze nie terugkomen. Da's gay. En nu gaan we vegen |
|
Kappers zijn vaak gay ja. signature |
|
best triest als niemand lacht signature |
Index / Muziek algemeen |