|
Auteur: |
|
|
|
|
quote: https://www.youtube.com/watch?v=WPo8Cqkj6Go |
|
quote: Hopelijk slaat de radiatieziekte snel in dan en zijn we hier ook weer vanaf I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Waarom zijn er binnen de metal scene zoveel van dit soort 'lollige' projekkies When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Goregrind scene, geen metal scene... Boeiender |
|
Maar goregrind valt toch ook gewoon onder de paraplu van de term 'metal'? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vast wel, maar het is wel een totaal andere scene in mijn beleving. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-08-2015 12:09] Boeiender |
|
Ah oke. Volgens mij zijn veel van dit soort leuke projecten wel vaak in die stijl ja... When your people matter, menstrual health matters |
|
Heel dit topic is dus off-topic. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Er waren nog geen officiele foto's toen ik de eerste post poste. En er zijn nog meer foto's en dan zonder asbestpak [Dit bericht is gewijzigd door Rotten Sparky op 10-08-2015 16:15] |
|
quote:Gelukkig is het geen gothic. Boeiender |
|
quote: We zijn geen party goregrind al lijkt het wel zo door de asbestpakken, spelen groovy goregrind in de stijl van CBT |
|
quote: Gelukkig niet. Dan had dat genre ook zijn dieptepunt bereikt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Heavy Metal |