IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ben Frost (noise meets soundtrack/Ulvervibes)
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-07-2015 9:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Als tip gekregen van een kennis van me. Ik weet verder weinig van deze vent, naast dat hij ook soundtracks doet (geloof ik). Mijn conclusie: een enorm dik geproduceerde, toegankelijke vorm van noise. Hier en daar doen de blazers me denken aan de Sunn O))) & Ulver split. Ongelooflijk sfeervol en bij tijd en wijle zeer onheilspellend. Mooi spul, ook voor degenen die noise mijden als de pest.

Meer liefhebbers?



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-07-2015 11:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik ben wel te vinden voor zo'n donkere elektronica, zoals Demdike Stare, Eye of Time, The Haxan Cloack en Lustmord, en die vind ik allemaal interessanter dan deze. Iets te minimalistisch naar m'n goesting.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 31-07-2015 11:50 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 31 juli 2015 9:10 schreef Dirge for november het volgende:

Meer liefhebbers?




Zijn laatste plaat (Aurora) vond ik jammer genoeg een stuk minder dan By the Throat, maar de track Venter is wel weer fenomenaal en springt er echt bovenuit. Met drumwerk van Greg Fox (Liturgy) en Thor Harris (Swans).





[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 31-07-2015 11:51]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-07-2015 12:02 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2015 11:23 schreef PandroidJack het volgende:
Ik ben wel te vinden voor zo'n donkere elektronica, zoals Demdike Stare, Eye of Time, The Haxan Cloack en Lustmord, en die vind ik allemaal interessanter dan deze. Iets te minimalistisch naar m'n goesting.


Iets andere richting inderdaad. De grap is, dat dit dan weer zeer melodieus (maximalistisch? ) is voor noisebegrippen. Het is maar net hoe je het bekijkt. Eye of Time. Goeie... Ooit gerecenseerd en hoog tijd dat ik die weer eens opzet.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-07-2015 13:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2015 11:50 schreef HierIsMike het volgende:


Zijn laatste plaat (Aurora) vond ik jammer genoeg een stuk minder dan By the Throat, maar de track Venter is wel weer fenomenaal en springt er echt bovenuit. Met drumwerk van Greg Fox (Liturgy) en Thor Harris (Swans).






Aurora heb ik klaarstaan om te checken, maar ben vooralsnog wel zoet met By the Throat.



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen