|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Triptykon is echt een bazenshow aan het neerzetten. (Stream loopt achter op de Chromecast) Morbid Tales, Obscured, Aurora, Procreation of the Wicked, Goetia, The Prolonging, Dethroned Emperor en Circle of the Tyrants. Allemaal persoonlijke favorieten en allemaal in de setlist. Had hier toch bij moeten zijn. |
|
Steel Panther gezien... aparte gasten... Bazzio Attacks!!! |
|
Ook nog een stuk van gezien ja. Ook al een paar keer live. Niks voor mij. |
|
quote: Maar speelden ze die oude klassiekers weer op halve snelheid? Ik zag Frost op wacken in 2007 of zo, iig met Carnivore, daar gig ik vore. Daar speelden ze die oude nummers ook. Maar veels te langzaam. Procreation of the wicked langzamer is gaaf. Maar die snelle nummers een stuk langzamer, vreselijk. VIESPEUK!!! |
|
quote: Steel Panther, glam. Nu moet ik aan cold lake denken. VIESPEUK!!! |
|
Cold Lake, best een leuke plaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Procreation of the Wicked speelde ze op dat heerlijke langzame tempo. Dat nummer doet op die manier zo veel meer voor me. Heerlijk. De rest van de oudjes zat tussen orgineel tempo en Triptykon tempo in. Prima aan te horen. |
|
Ik heb het ook met de live stream meegekeken. Triptykon was gaaf, Steel Panther was wel leuk. Therion was echt een rommeltje, maar dat zal wel aan het genre liggen. Plus het was wel lachen toen die chick met het roze haar half uit die te strakke broek scheurde zodat haar gulp open stond. (gek genoeg had ik een oma onderbroek verwacht, maar zo te zien had ze niks eronder aan) Ministry was ook wel gaaf om te zien, maar dat was een replay van de avond ervoor. In ieder geval vet om die shows te zien zonder erbij te zijn. |
|
laat maar... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 07-08-2016 15:23] Bazzio Attacks!!! |
|
Leuk weekendje gehad. Wel wat modderig. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-08-2016 11:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb net de Triptykon-set gekeken, fantastisch! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |