|
Auteur: |
|
|
Oprichter en frontman Chuck Schuldiner mag dan al veertien jaar niet meer onder ons zijn, de muziek van de Amerikaanse metalband Death is nog steeds springlevend. Hun debuut Scream Bloody Gore (1987) wordt alom beschouwd als het eerste deathmetal-album aller tijden, al noemde Schuldiner zijn muziek liever gewoon ‘metal’. Onder de naam Death (DTA) touren Death-leden Steve DiGiorgio (bas), Gene Hoglan (drums) en Bobby Koelble (gitaar) de wereld rond, samen met zanger/gitarist Max Phelps van de band Cynic. Dit is tijdloze kwaliteit, gebracht door de enige echte erfgenamen van Death! De Helling 11 aug 2015 Entree:€ 22.50 Zaal open: 19:30u Aanvang: 20:15u Tickets: http://www.dehelling.nl/agenda/4823/Death-DTA FB event: https://www.facebook.com/events/107158639618716/ |
|
quote: Het zullen de zenuwen wel zijn geweest denk ik want die zanger (Kevin) staat er normaal gesproken behoorlijk actief op de podia z'n ding te doen.... Kan gebeuren. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De podiumruimte van Apophis was gewoon smal omdat Gene's drumstel etc erachter stond. Kevin moest naast het drumstel staan dus dan kan je niet heel veel beweging verwachten. De band speelde geconcentreerd maar het materiaal moet je liggen. Death DTA was inderdaad weer geweldig, spectaculair om die muzikanten te zien excelleren, ook al vond ik hun optreden in Dynamo eerder dit jaar zelfs nog beter. Pluspunt van deze set vond ik dat ze tegenwoordig Spirit Crusher spelen, dat wilden ze in Dynamo ook al doen, maar ze (Bobby) hadden het nummer toen nog niet genoeg onder de knie en sloegen het dus over. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Man, je schrijft als een achtjarige met downsyndroom. Heb jij überhaupt de LTS we afgemaakt? Jouw muzieksmaak duidt in ieder geval van niet. Sneu schertsfiguur. Hoe oud ben jij nou? Groei een op, man. |
Index / Concerten |