|
Auteur: |
|
|
Ik heb zin om nog iets te doen aan het einde van mijn vakantie en was een beetje op zoek naar nog een festival. http://www.reload-festival.de/Home Ik overweeg nu gewoon maar eens die kant op te rijden. Is iemand hier al eens geweest? Is het wat? 1 podium 2 dagen 10.000 bezoekers Bandjes en bier En geen circus toestanden, Marcel H. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Over veilige line ups gesproken. Wel leuk zo kleinschalig. |
|
quote: +1 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Jep, Wâldrock was max 12.000. |
|
Organisatie gemaild en er zijn aan de kassa nog voldoende weekendtickets te krijgen. Zo maar eens een beetje zooi inpakken en morgenvroeg die kant op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zoals Appelpop. Sjeez, die hebben elk jaar echt dezelfde line-up www.appelpop.nl |
|
Ilse DeLange staat er niet bij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gelukkig kunnen jullie er gewoon voor kiezen om lekker thuis achter de pc te blijven zitten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ilse DeKorte ook nie. En nu gaan we vegen |
|
quote: Oralééééé. En nu gaan we vegen |
Index / Concerten |