|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vandaag weer vertraging, omdat er blaadjes op het spoor lagen Don't blush when I rip you open |
|
Ik zou de aandacht richten op het traject Breda - Den Bosch |
|
En we gaan nog een rondje om de kerk, om de kerk. En we gaan nog een rondje om de kerk, om de kerk. En we gaan nog een rondje en we gaan nog een rondje en we gaan nog een rondje om dezelfde kerk Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: ooooooh jij smerige christen! |
|
quote: Is het niet verstandig om de rails dan te verhitten??? als je alleen de wielen verhit moet dat wiel toch op t blad staan voor t verbrand????? Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Misschien heeft "Fire" daar wel een oplossing voor. Lijkt me gunstig voor het milieu. This stinks |
|
't is werkelijk triest zijn we zo ver met allerlei technologische snufjes in het hedendaagse leven hebben ze last van blaadjes . Ik hoorde gister van iemand dat op radio 3fm gebeld was met andere landen hoe het daar met de blaadjes op het spoor ging. Die gasten lachten de Nederlanders recht in het gezicht uit.. Nou weet ik niet of deze bron betrouwbaar is, maar zo wel is het idd belachelijk. Gister hilariteid in de trien. De trein stopt, mensen gaan naar buiten kijken en 3 mensen zeggen tegelijkertijd he, er liggen niet eens blaadjes op het spoor. Was het niet zo dat ze vorig jaar tussen Amersfoor en Utrecht een test hadden gedaan met een spulletje op de rails te smeren om zo de blaadjes te vernietigen? En hoe zat het met dat plan om een borstel wagen over de rails te laten gaan voordat de 1e treinen gaan rijden? Straks worden de kaartjes in januari 2004 weer duurder omdat de NS allemaal geniale (ahum) mensen heeft moeten inhuren om het blaadjes probleem op te lossen... En dan nu weer die 8% minder treinen laten rijden. Dit zal tot in de 2e week van November duren.. ABSURT. Kan er geen algehele treinreizigers staking worden georganiseerd? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heb m'n OV ingeleverd, heb m'n autootje, en hoef dus lekker NOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIT meer met de trein. Goh heerlijk, na 4 eneenhalf jaar pure fucking torture (mwah leuke cd titel voor de volgende SFU ) geen bloody NS meer. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
En de kaartjes worden niet een klein beetje duurder ook En de service is nog steeds ver te zoeken. Die passagiersstaking lijkt me wel wat.Al zou men het maar een dag of 2 doen.Alleen zijn zoveel mensen afhangkelijk van dat ding Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:precies. Als er veel publiciteid(?) aan gegeven wordt lukt het vast wel om een helft van de reizigers mee te laten doen. Maar ik weet niet of dat eigenlijk wel zal helpen. Volgens mij hebben die gasten geen greintje respect voor de reizigers en denken alleen aan hun eigen beurs. Het valt natuurlijk te proberen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jamaar tis nogal een energievretend gebeuren als je die hele rails moet verhitten... T zou wel een grappig gezicht zijn bij de spoorbomen, iedere auto/fiets die eroverheen gaat heeft opeens een klapband We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
of er daalt een vogeltje neer op de rails..*smelt* pootjes vast aan rails.. komt trein aan. tadaa gesplet vogeltje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En dat is weer goed voor de Macdonalds/Burger King op het station! MCspecial: De MCmus Zown slecht idee is het dus achteraf niet We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Help de Nationaal Socialisten de winter door! |
|
Ik ben blij dat ik niet meer met de trein hoef. Gister stond er in de krant een geweldig stukje over die bladeren en dat de NS 7% (of zo) van de dienstregeling schrapt als gevolg. De NS raadt mensen aan in de spits de trein te mijden! Na die zin kwam ik natuurlijk niet meer bij. Anyway, en dan nog duurdere treinkaartjes ook zometeen. Een prachtig voorbeeld van wat een bedrijf in een monopoliepositie allemaal kan flikken. |
|
quote:correctie 8% dus.. Spits mijden schuif je de spits dan niet juist op omdat mensen nu bv om half 6 gaan reizen ipv 6 uur? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou... de reden waarom ik mijn lach niet kon bedwingen was dat ontiegelijk veel mensen in de randstad juist met de trein naar en van het werk gaan (vandaar dus die spits = woon-werkverkeer). En dan raad de NS ze dus aan niet met de trein te gaan. Wat een grapjassen zijn het toch... |
|
Wat moet je dan? met de bus. Dan ben je veel langer onderweg. De bus maatschappijen zijn er niet op berekend als ineens laten we zeggen een kwart van de treinreizigers met de bus gaat. Vervolgens hebben veel treinreizigers een treinabbonement zodat ze wel met de trein blijven reizen omdat ze anders er ook nog 1 voor de bus moeten kopen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik had altijd de indruk dat het spoor nog steeds van de overheid is, en dat de NS (net als wij de autowegen met onze auto's gebruiken) dat gebruiken om hun treinen op te laten rijden. Als dat zo is dan zou de NS voor onderhoud van dat spoor dat zij gebruiken toch bij de overheid aan mogen kloppen, oder? |
|
Met het spoor is weinig mis; geloof het of niet, dat glibberen en glijden ligt het meest aan de remmen. Ze (NS) zijn een aantal jaren (15-20) geleden overgestapt van remmen zoals ze nog steeds te vinden zijn op goederenwagons (die knijpdingen; kijk maar eens goed) op magneetremmen die alleen de as remmen, en niet de vieze drek van de wielen afschrapen, en deze lekker ruw houden. Dat ouwe systeem is nog goedkoper en minder storingsgevoelig ook... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Trieste is dat het niet eens gevaarlijker is, de wieletjes slijten gewoon een klein beetje harder en dat vind de NS niet leuk, dus neuken ze al hun klanten keihard. Nog leuker is dat als ze niet bezuinigt hadden op hun wieletjes en gewoon het goeie systeem zoals in de rest van europe gekocht hadden, ze ook geen extra slijtage hadden gehad. Het is echt een kweste van totaal geen interesse voor de klant. Gewoon van een schandalig niveau opzich. Moet je, je voorstellen dat je in de supermarkt een krop sla koopt en bij de kassa krijg je te horen, nee we hebben geen sla voor je vandaag, maar je moet wel betalen... Dat is de NS... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
K snap nog steeds niet dat Nederland niet door heeft dat het een goedkopen smoes is van de ns om weer effe wat extra tijd te rekken voor een "betere" dienstregeling en beter materieel, Stond k gister op t station, zegt dat mens achter de balie dat een bepaalde stof uit de bladeren het metaal aanvreet????? waarom ontstaat dat probleem alleen in NL en niet Duitsland, Belgie, enz. [Dit bericht is gewijzigd door Dark_child op 04-11-2002 10:12] Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |