|
Auteur: |
|
|
|
|
Helaas in de week van Incubate, anders was ik wel geïnteresseerd. |
|
quote: +1 |
|
Autumnal toevallig gezien op Summer Breeze -> aanradertje! Als die zanger opnieuw kan wat 'ie daar deed tenminste, kan ook mazzel geweest zijn. |
|
Autumnal al een paar keer hier in Nederland gezien en iedere keer was ie geweldig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Het tijdschema is bekend: 19:25 – 20:00 (35min) monuments 20:10 – 20:50 (40 min) autumnal 21:00 – 22:00 (60 min ) officium triste 22:15 23:25 (70 min) saturnus |
|
Hmm het is doordeweeks, dat is minder. Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Daar heb ik op zich geen probleem mee. Wel met het feit de personele bezetting op mijn werk even geen snipperdag toelaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
deze donderdag alweer!! |
|
Zo klonk de zanger van Autumnal afgelopen donderdag: 4 kwaliteitsbands die avond The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Concerten |