IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Festival "Le Guess Who?" 19 - 22 november, Utrecht
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-08-2015 10:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Zit heel veel leuks tussen. Vooral siked voor Sunn O))) en Kamasi Washington.

Wie durft?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-08-2015 10:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Faust! OM! Sunn! Aluk!

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 15-08-2015 10:55]



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-08-2015 12:13 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

OM? Waar?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-08-2015 20:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Daar. Volgens OM althans




ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-08-2015 20:36 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ah, figures. Al de poster vijf keer overgelezen haha.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-08-2015 14:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ook haha. Ook om OM te zoeken. Toen nog even de tourpost van OM opgezocht om het toch zeker te weten.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-08-2015 15:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2015 10:27 schreef ColdheartMinor het volgende:
Wie durft?

Durft? Nou nou...


I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-08-2015 22:21 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Chelsea Wolfe ook bevestigd. Hopelijk stemt het dagschema mij gunstig. Liefst Sunn, CW, Om en KW op een dag. Fingers crossed.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-08-2015 22:40 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2015 22:21 schreef ColdheartMinor het volgende:
Chelsea Wolfe ook bevestigd. Hopelijk stemt het dagschema mij gunstig. Liefst Sunn, CW, Om en KW op een dag. Fingers crossed.


Helaas, die staan verspreid over het weekend.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-08-2015 23:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hmm balen. Waar haal je dat vandaan? Ik kan nog nergens een dagindeling vandaan halen.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-08-2015 23:12 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 augustus 2015 23:10 schreef ColdheartMinor het volgende:
Hmm balen. Waar haal je dat vandaan? Ik kan nog nergens een dagindeling vandaan halen.


Waar werkt Bent?



Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-08-2015 23:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Da's altijd zo als je hoopt dat bands op de zelfde dag spelen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-08-2015 23:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2015 23:12 schreef Marcel H. het volgende:
Waar werkt Bent?




Eerlijk gezegd geen idee, sorry. :p

Maar ging er ergens wel al vanuit. Heb je altijd als je maar een handjevol artiesten op een festival wilt zien. Risico van het vak. Ach ja.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-08-2015 23:47 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De beste jongen werkt bij Vredenburg/Tivoli ;-)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-08-2015 22:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm, dit ziet er veelbelovend uit. Wel zelfde weekend als Speedfest dacht ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2015 22:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Kan geen moeilijke keuze zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-10-2015 19:01 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Laatste naam is Phurpa!

Sowieso de zaterdag aanwezig voor Sunn O))), Phurpa en Kamasi Washington. Rest kijk ik nog even.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-10-2015 9:20 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Veel goesting in, maar in het weekend van Speedfest Deju toch!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-10-2015 15:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2015 21:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Geen Brötzmann meer?


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-10-2015 21:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die zou met FM Einheit spelen toch? Miste hem ook al opeens.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-10-2015 21:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja potver, Goatsnake is toch wel heel erg leuk, maar ik weet niet of ik dat ga trekken na een volle dag Speedfest...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2015 11:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zojuist in Vrije Geluiden bij de VPRO en te zien op dit festival:

https://soundcloud.com/stuffmusic

Klinkt helemaal niet vervelend.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-11-2015 12:40 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dagticket 37,50 hmmm... wil eigenlijk maar een band zien op zondag.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-11-2015 19:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja idd, jammer dat ze geen tickets verkopen per zaal, zoals bij Incubate.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-11-2015 20:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zaterdag geweest. Was tof, ondanks een paar tegenvallers. Phurpa viel dus uit. Hartstikke balen, vooral omdat we er pas achter kwamen nadat we binnen waren. Ik weet niet hoe laat dit bekend was bij de organisatie, maar een klein berichtje via social media was geen overbodige luxe geweest. Evengoed tof dat ze last minute nog iets anders hadden kunnen regelen, maar dat was niet echt naar mijn zin, jammer.

Toen The Mirrors wezen kijken. Vrij tof! Kon er wel wat mee. Ook Destroyer in de grote zaal kon zeker bekoren. Maar even gelijk de nieuwe plaat aangeslingerd de volgende dag. Niks mis mee.

Daarna naar De Kikker gewandeld voor Otto Totland. Ik kende het niet, maar op aanraden van een maat toch maar gaan kijken en dat bleek een goede zet! Minimalistische pianomuziek die doet denken aan Erik Satie en Yann Tierssen. Een kleine 45 minuten helemaal genieten. Niks mis mee.

Daarna terug naar Tivoli voor Sunn O))) wat echt ontzettend gaaf was. Eerste keer Sunn O))) en zeker niet de laatste. Wat een ervaring. Ook mooi dat ze langer speelden dan de bedoeling was, waardoor het nog even extra lang genieten was.

Daardoor wel grotendeels Kamasi Washington moeten missen. Eer dat we daar waren was het al bijna tijd voor het laatste nummer, jammer! Maar was ook tof.

Daarna er 3 uur over gedaan om van Utrecht naar Tilburg moeten komen omdat er geen treinen reden wegens spoorwerkzaamheden. Dankuwel NS!


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen