IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 30 juli: Stonehenge Festival Vorige pagina | Volgende pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 29-12-2015 23:10 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Waar?




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-12-2015 23:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

In 'me' mik.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 29-12-2015 23:23 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Oja. Hier ook prima, proost, man!




VIESPEUK!!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-06-2016 11:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2016 13:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jesus. De eerste bands helemaal 40 minuten inclusief ombouwtijd voor de volgende band?



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-06-2016 13:29]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-06-2016 13:33 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Moetjenog vroegnaarbed ook de dag voor stonhenge als je alle bands wil zien....



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-06-2016 14:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik snap geen ene ruk van dit schema. Evengoed siked.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2016 14:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Schema is toch duidelijk?

Eindtijd podium 1 is begintijd podium 2.
Geen overlap maar wel de hele dag soundcheck door de spelende bands heen.
1e bands krijgen 20 minuten en dat loopt langzaam op naar 50 minuten voor de laatste band.
10 minuten na de laatste band vegen ze volgens stonehenge traditie het terrein leeg.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-06-2016 14:35]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-06-2016 14:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Duidelijk genoeg. Als je om 00:00 arriveerd ben je vroeg genoeg.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-06-2016 14:40 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ligt het aan mij of is de line up mwoah? En vanaf zo vroeg bandjes... Ook dikke mwoah.


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-06-2016 14:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2016 14:35 schreef XXL het volgende:
Schema is toch duidelijk?

Eindtijd podium 1 is begintijd podium 2.
Geen overlap maar wel de hele dag soundcheck door de spelende bands heen.
1e bands krijgen 20 minuten en dat loopt langzaam op naar 50 minuten voor de laatste band.
10 minuten na de laatste band vegen ze volgens stonehenge traditie het terrein leeg.


Ah wacht, ja ik zie het nu ook. dank!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2016 15:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2016 14:36 schreef Natural Disaster het volgende:
Duidelijk genoeg. Als je om 00:00 arriveerd ben je vroeg genoeg.


Neen. Ik moet de munten van vorig jaar nog opmaken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-06-2016 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2016 14:40 schreef MR. N het volgende:
Ligt het aan mij of is de line up mwoah? En vanaf zo vroeg bandjes... Ook dikke mwoah.


Als je deathmetal leuk vind zit je gebakken met deze line-up. Je hoeft natuurlijk niet zo vroeg al te gaan


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-06-2016 20:05 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2016 19:18 schreef MetalJan het volgende:
Als je deathmetal leuk vind zit je gebakken met deze line-up. Je hoeft natuurlijk niet zo vroeg al te gaan


Nou nee. Ik vind death metal (vooral de goede osdm) geweldig en vind deze line-up best wel KUT!!!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-06-2016 21:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hmmm, vreemd hoor.


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 04-06-2016 22:35 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Sulphur Aeon, Cattle Decapitation en Misery Index en een aantal bands die wel leuk zijn voor erbij, voor mij genoeg redenen om een keer dat klere eind te rijden.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 04-06-2016 23:44 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 4 juni 2016 20:05 schreef Buiksmurf het volgende:
Nou nee. Ik vind death metal (vooral de goede osdm) geweldig en vind deze line-up best wel KUT!!!!


Ga dan lekker naar Paaspop droeftoeter.

Ik ben het wel eens dat het best vroeg al begint. Gezien de ligging van het festival zijn er slechts pakweg 5 mensen die binnen een straal van 50 km van het festival wonen. De rest moet dagen lang reizen. Dat wordt dus vroeg op voor weekend-maatstaven.

[Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 04-06-2016 23:44]


Atomization: Bandcamp - Spotify


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-07-2016 23:46 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik zag de line up en nu heb ik een natte plek in mijn onderbroekje.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-07-2016 16:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nog een weekje!

85% van de kaarten verkocht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-07-2016 17:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk nog helemaal niet zoiets van 'Joepie, een shitload aan bands gemiddeld 5 nummers zien spelen'.

Het is dat mijn munten nog op moeten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 24-07-2016 17:06 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Helaas afwezig!

Hopelijk zijn de munten van vorig jaar volgend jaar ook nog geldig.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 24-07-2016 17:07]


5 Euro's? Op je muil!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-07-2016 22:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hmzzz.

Grim Ordeal wil ik eigenlijk wel ff zien omdat ik die gasten ken.

Daarna wordt het eigenlijk tegen de avond pas een beetje interessant voor mij.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-07-2016 23:08]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-07-2016 23:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

1e keer in 13 jaar dat ik ga missen. Gelukkig is het alternatief veel aantrekkelijker (Prophecy Fest). Ooit het leukste festival van Nederland maar de afgelopen twee jaar was het toch al een sfeerloze bende.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 25-07-2016 8:33 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2016 23:18 schreef Onweerwolf het volgende:
1e keer in 13 jaar dat ik ga missen. Gelukkig is het alternatief veel aantrekkelijker (Prophecy Fest). Ooit het leukste festival van Nederland maar de afgelopen twee jaar was het toch al een sfeerloze bende.


Wat een onzin, je moet het zelf gezellig maken.
Vorig jaar was nou ook niet echt een normaal verloop, dus volgens mij kun je die al helemaal niet als maat nemen. maar goed ieder zijn meug! Ik ga zaterdag in ieder geval en ik weet nu al dat het weer dikke vette party wordt! Wat een line up!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-07-2016 11:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2016 8:33 schreef mardukfan het volgende:
Wat een onzin, je moet het zelf gezellig maken.
Vorig jaar was nou ook niet echt een normaal verloop, dus volgens mij kun je die al helemaal niet als maat nemen. maar goed ieder zijn meug! Ik ga zaterdag in ieder geval en ik weet nu al dat het weer dikke vette party wordt! Wat een line up!


Nee, Stonehenge was geniaal in en om de Buze zoals het was zonder dat grote podium. Daarna werd het kut. Over dat debacle van vorig jaar moeten we het maar helemaal niet hebben: drie regendruppels en meteen ongesteld alles aflasten en de muntjes niet terugkopen. Totaal onvoorbereide kneuzenbende was het. En die locatie was al helemaal om te janken; zelfde idee als Into The Grave in Lwd; een parkeerplaats met dranghekken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen