|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar? VIESPEUK!!! |
|
In 'me' mik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oja. Hier ook prima, proost, man! VIESPEUK!!! |
|
Tijdschema: https://www.facebook.com/StonehengeFestival/photos/gm.1050236435024446/1110946565635984/?type=3&theater Vanaf 10:00 uur 's morgens tot laat |
|
Moetjenog vroegnaarbed ook de dag voor stonhenge als je alle bands wil zien.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik snap geen ene ruk van dit schema. Evengoed siked. |
|
Schema is toch duidelijk? Eindtijd podium 1 is begintijd podium 2. Geen overlap maar wel de hele dag soundcheck door de spelende bands heen. 1e bands krijgen 20 minuten en dat loopt langzaam op naar 50 minuten voor de laatste band. 10 minuten na de laatste band vegen ze volgens stonehenge traditie het terrein leeg. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-06-2016 14:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Duidelijk genoeg. Als je om 00:00 arriveerd ben je vroeg genoeg. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ligt het aan mij of is de line up mwoah? En vanaf zo vroeg bandjes... Ook dikke mwoah. Boeiender |
|
quote: Ah wacht, ja ik zie het nu ook. dank! |
|
quote: Neen. Ik moet de munten van vorig jaar nog opmaken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als je deathmetal leuk vind zit je gebakken met deze line-up. Je hoeft natuurlijk niet zo vroeg al te gaan |
|
quote: Nou nee. Ik vind death metal (vooral de goede osdm) geweldig en vind deze line-up best wel KUT!!!! |
|
Hmmm, vreemd hoor. |
|
Sulphur Aeon, Cattle Decapitation en Misery Index en een aantal bands die wel leuk zijn voor erbij, voor mij genoeg redenen om een keer dat klere eind te rijden. |
|
quote: Ga dan lekker naar Paaspop droeftoeter. Ik ben het wel eens dat het best vroeg al begint. Gezien de ligging van het festival zijn er slechts pakweg 5 mensen die binnen een straal van 50 km van het festival wonen. De rest moet dagen lang reizen. Dat wordt dus vroeg op voor weekend-maatstaven. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 04-06-2016 23:44] |
|
Ik zag de line up en nu heb ik een natte plek in mijn onderbroekje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nog een weekje! 85% van de kaarten verkocht. |
|
Ik heb eigenlijk nog helemaal niet zoiets van 'Joepie, een shitload aan bands gemiddeld 5 nummers zien spelen'. Het is dat mijn munten nog op moeten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Helaas afwezig! Hopelijk zijn de munten van vorig jaar volgend jaar ook nog geldig. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 24-07-2016 17:07] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hmzzz. Grim Ordeal wil ik eigenlijk wel ff zien omdat ik die gasten ken. Daarna wordt het eigenlijk tegen de avond pas een beetje interessant voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-07-2016 23:08] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
1e keer in 13 jaar dat ik ga missen. Gelukkig is het alternatief veel aantrekkelijker (Prophecy Fest). Ooit het leukste festival van Nederland maar de afgelopen twee jaar was het toch al een sfeerloze bende. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat een onzin, je moet het zelf gezellig maken. Vorig jaar was nou ook niet echt een normaal verloop, dus volgens mij kun je die al helemaal niet als maat nemen. maar goed ieder zijn meug! Ik ga zaterdag in ieder geval en ik weet nu al dat het weer dikke vette party wordt! Wat een line up! |
|
quote: Nee, Stonehenge was geniaal in en om de Buze zoals het was zonder dat grote podium. Daarna werd het kut. Over dat debacle van vorig jaar moeten we het maar helemaal niet hebben: drie regendruppels en meteen ongesteld alles aflasten en de muntjes niet terugkopen. Totaal onvoorbereide kneuzenbende was het. En die locatie was al helemaal om te janken; zelfde idee als Into The Grave in Lwd; een parkeerplaats met dranghekken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |